Sări la conţinut

Hey AIESEC, poate niște proiecte noi?!

februarie 11, 2014

În acest week-end AIESEC Chișinău au avut alegeri noi, s-a ales un nou președinte care își va începe mandatul undeva vara, și în AIESEC Moldova la fel au loc schimbări de conducere. Și cu această ocazie răsfoiam site-ul lor.

Eu niciodată nu am fost în AIESEC însă având un cerc de prieteni comuni oamenilor din AIESEC vrei nu vrei mai știu ce se petrece la ei și ce proiecte mai au.

Și mie îmi plac organizațiile de studenți și îmi plac proiectele interesante, creative și curajoase. Dar iaca răsfoind site-ul la AIESEC am observat că demultișor cam nimic nou sub soare la AIESEC nu a apărut.

Din ceea ce mai scriem pe #diez, AIESEC în ultimul timp s-au implicat la târgul de cariere, au lansat câteva ediții de UpGreat, au mai făcut câteva Youth Voice-uri, și Weekend School-uri, au mai promovat oleacă Globex-ul și au organizat International Village la Mall. Dar cam aceste evenimente se repetă de ani buni, astfel am senzația că totul se face mai rigid și pur și simplu se repetă. Iar dacă se repetă își pierde din efect. Și din wow devine ok.

Iar proiectele care sunt acum au fost inițiate de membri care de ani buni sunt deja alumni.

Oare se plafonează organizația?

Eu nu vreau să cred că în AIESEC acum sunt mai multe persoane executoare decât creative, vreau să cred că oamenii știu când să pună punct unei idei care deja a expirat și să aibă curajul să implementeze propriile noi idei.

Pentru mine organizațiile de studenți sunt acele organizații care mișcă lumea, provoacă studenții și aduc o permanentă schimbare. Iar schimbările fără idei noi nu se fac.

AIESEC lam USM PC: AIESEC Chișinău

AIESEC lam USM PC: AIESEC Chișinău

Așa încât sper că din primăvară să văd idei interesante. Între timp, nu uitați că a te întâlni cu cineva din AIESEC poate fi periculos.

Iaca așa, acest post sper să servească pe post de Energizer sau Ice Breaker.

One Comment leave one →
  1. Kanistra permalink
    aprilie 25, 2014 12:22

    Ice Breaker in your face, with a chair, motherfucker!

Butterfly sharing is caring