Sări la conţinut

(video selfie) Cum deșteaptă fluturaș oficiul #diez

martie 27, 2014

În clasa a doua am plâns că nu voi fi eminent că voi avea 9 la muzică. În clasa 5, m-a dezamăgit muzica după profesoara mi-a pus 7 la intonarea imnului Deșteaptă-te române și toți au râs. Pe urmă am înțeles că dacă așa pot aduce zâmbete, why not. Iaca cum alții aduc zâmbete.

În liceul am început a umbla la studiul biblic și una din cele mai preferate părți era atunci când cântam piese de glorificare a lui Dumnezeu. pentru mine era important că am ocazia să cânt.

De atunci am decis că a cânta e ceva ce trebuie continuat și iaca deoarece pe 27 martie, mai mulți oameni se adună în centru să cânte, eu nu pot pierde oportunitatea să trimit și eu cântecul meu. Plus că azi e și data de 27, ziua teatrului și nu numai.

Alt cântec de mine puteți vedea aici: Fluturaș și Yesterday

Poză pentru thumbnail

Poză pentru thumbnail

No comments yet

Butterfly sharing is caring