Sări la conţinut

Un euro pentru fiecare „La mulți ani!”

mai 28, 2014
tags:

Pe 27 mai a fost ziua mea. Cum mi-au zis unii deja am un sfert de veac, iar asta m-a făcut să mă gândesc că am un sfert de veac da am fost în 21 țări.

Dacă voi trăi 100 ani în ritmul acesta voi vizita doar 84 țări și asta pe Trip Advisor îmi va zice că am acoperit numai undeva 40% din lume.

Trip Advisor-ul meu la data de 27 mai 2014

Trip Advisor-ul meu la data de 27 mai 2014

De asemenea la 25 ani am ajuns la concluzia că cele mai frumoase urări sunt acelea când cineva te sună. Dar am citit și toate mesajele de pe wall și din inbox pentru care vă mulțumesc mult că pentru câteva secunde sau minute v-ați gândit la mine și la sigur v-ați amintit ceva legat de mine, asta înseamnă mult.

Așa m-am gândit ca un La mulți ani pe perete să nu rămână doar un La mulți ani pe perete fac un fel de pact cu mine.

Promit ca în următoarele 6 luni să economisesc, să strâng, să pun deoparte atâția euro câte mesaje am avut, pentru ca cu 4-5 luni înainte de ziua mea să-i folosesc pe călătorii, doar una mare sau mai multe, important e ca atunci când voi ajunge să-mi spuneți că am trăit jumate de veac, să-mi zic că dacă ajung la 60, deja va trebui să revăd locurile frumoase din toată lumea în care am fost.

Așa cu fiece La mulți ani contribuiți cu câte un euro la călătoria mea. Poate eu așa vă provoc la slaktivism, dar când veți vedea poze dintr-o nouă călătorie să știți că asta e datorită faptului că v-ați rezervat ceva timp și v-ați gândit la mine.

Ziua mea a fost frumoasă. Îmi ajung bani (deocamdată virtuali) să mă duc în SUA sau India sau Iran sau Maroc.

Mulțumesc.

One Comment leave one →
  1. noiembrie 23, 2014 01:01

    Bravo!!! 27 de tari!!! da cred ca e timpul spre Asia)
    iti recomand cambodia si thai, e total diferit de Eu si/sau SUA

Butterfly sharing is caring