Sări la conţinut

Cum i-am învățat pe tinerii de la Academy of Manliness să cumpere prezervative

aprilie 2, 2014

Mihai și Vlad și Vlad mi-au propus la prima ediție de Academy of Manliness să fiu un fel de trainer la băieții care se pregătesc de lucruri interesante în viață.

Eu am avut sesiunea de Leadership. Frumos mi s-a rezervat o aulă la ASEM, nu au venit toți băieții că aveau nuș ce eveniment la UpGreat. Și totuși eu am decis să învățîm împreună ceva de ce se tem mulți dintre tinerii din Moldova.

La începutul sesiunii i-am rugat să-mi spună cum văd ei un lider, și de ce se tem ei cel mai mult. I-am avertizat să fie sincer, că ceea ce nu zic înseamnă că nu se tem. După asta i-am rugat să extragă câte o foiță.

Pe foiță era un fel de prezervative care se comercializau în farmacia din apropiere, al de ribbed, colored, cherry flavour, etc.

Eu cred că pentru un adolescent, momentul când cumpără prima dată prezervative e ca și cel al primului sărut. Crezi că toți ochii te urmăresc și nu știi exact dacă ceea ce faci e bine sau nu.

Vlad, Vlad și Mihai

Vlad, Vlad și Mihai

Dintre băieți doar câțiva din ei au cumpărat prezervative înainte, asta înseamnă că pentru majoritatea era o premieră.

Ne-am dus în fața farmaciei, și au intrat pe rând și au cumpărat, băieții chiar au trecut de comentariile ironice sau sarcastice ale vânzătoarei, văzând că în farmacie rând pe rând intră câte un tânăr. Apoi i-am rugat să păstreze prezervativele și să fie pregătiți de momentul când ”stay up to get lucky”.

Desigur că le-am mai zis despre prezervative și rolul lor în respectarea partenerilor, responsabilitățile care le are fiecare.

Eu aș vrea ca un tânăr primul lucru care îl cumpără să fie o cutie cu prezervative și nu un pachet de țigări, sau o sticlă de vodkă.

Pentru că un gentleman e un fel de supermăn, are grijă de el și de oamenii din jurul său.

Acum s-a lansat anunțul pentru partea a doua a proiectului, la care se vor învăța multe lucruri practice.

Al de:

  1. #1.Manierele de comunicare în diferite societăți şi situații
  2. #2. Etica la masă
  3. #3. Introducere în public speaking
  4. #4. Cum să legi o cravată, papion și cum să coși un nasture la cămașă
  5. #5. Cum să faci un mic dejun energizant și sănătos
  6. #6. Etica vestimentară a unui bărbat

Mai multe despre cum puteți face parte din AoM Beta version vedeți aici: Aplicați la Academy of Manliness

3 comentarii leave one →
  1. aprilie 3, 2014 09:30

    Daca vynzatoarea facea comentarii nepotrivite trebuia s-o raportatzi la administrator. Asta nu e ritual de initziere, sa fie cyt mai greu. Asta e neprofesionist shi ilegal.

  2. Lolik :P permalink
    aprilie 3, 2014 20:54

    Interesanta experienta de viata 😀

Butterfly sharing is caring