Sări la conţinut

Zambesc, deci sunt trist

februarie 23, 2010

Eu azi is trist, nu prea inteleg de ce, se apropie momente importante, dar eu simt ca ceva se rupe in mine, in increderea mea in nu stiu ce. Ma uit in jur si nu vad de ce sa ma pot anina pana a ajunge la urmatoarea statie. As plange acum, sincer as plange, iar motivul nu cred ca as putea sa-l deslusesc. Ma simt pierdut undeva prin cele 7 culori ale luminii, dar nu ma simt alb, dar negru. Nu as vrea sa spun ca vreau acum sa fiu fericit. fericirea imi pare acum straina. As vrea mai mult sa planga, sa strig, sa planga in hohotele sufletului meu pentru ca asta poate m-ar linisti. Cred ca vreau liniste, vreau sa fiu singur si neinconjurat de nimeni. Pentru ca fiind printe atatia mi se accentueaza teama de ceva. Mi-e frica, dar nu pot sa identific de cine sau de ce mi-e frica.

Azi sunt trist si as vrea doar sa stau tolanit in tristetea mea, sa ma complac in ea, caci lupta mereu impotriva ei nu face decat ca ea sa revina de fiece data cu o provocare mai mare decat o pot duce. Dar de fiece data ma descurc, azi am decis sa fac pace cu tristetea si sa o domesticesc. Sa invat de la ea si ea sa invete de la mine.

Nu cred ca vreau dragoste acum si hormonii is la locul lor. E ceva mai mult sufletesc. Simt vid, iar cand vreu sa-l ating realizez ca nu e nimic acolo. Nimic palpabil, doar un spatiu gol. Nu spun ca sufletul nu exista. El e acolo, dar imi pare ca ce era acolo si imi da energie a disparut, a devenit invizibil sau ochii mei nu mai au proprietatea de a vedea.

Nu vreau nimeni sa sara acum in ajutorul meu sa-mi ridice dispozitia, nu vreau sa vorbesc. Nu vreau sa ma intrebe cineva ce se intampla, pentru ca nu se intampla nimic. Pur si simplu nimic.
Iar eu raspunsuri la intrebari n-am pentru ca nu-mi pasa de intrebari.

Nu sunt macar dezamagit. Nu ma simt distrus si nu ma simt ranit. Doar o durere ofilita pentru ca nu doare doar inghimpa in aducere aminte.

Lucrurile importante imi par lipsite de continut, dar nu inseamna ca nu-l au. Doar ca as putea sa renunt la ele. Dar nu renunt pentru ca printre genele de indiferenta stiu ca imi vor fi de folos.

Vreau sa dorm ca tristetea sa poata sa-mi vorbeasca, sa stam la taclale pan dimineata, sa-mi povesteasca despre dansa si de ce e trista. Eu nu vreu sa vorbesc acum, eu vreau sa ascult.

Vreau sa ies din mine sa pot sa ma manipulez si sa rad de mine. Mey, ce amuzant ar fi. Dar eu zambesc, pentru ca desi eu acum sunt gol, si ar trebui sa mananc mere, am un vis, care ma pastreaza palpabil si rational.

Ati zambit vreodata din tristete? Ati baut vreodata un ceai si sa-l simititi trist dar sa va placa?

Azi sunt trist si azi m izolez, ma duc in grota mea cu fluturasi preistorici, si ii fac un tur tristetii, aratandu-i chestii ce nu le-a vazut. Vreau sa-i vad reactia, sunt sigur ca va zice ca e trist. Iar mie o sa-mi placa comentariul ei.

Eu sunt bine, nu vreau sa va faceti griji, pe bune. Nimic rau nu se va intampla, si eu voi fi mereu Alex pe care il stiti.

Azi soarele e trist, norii sunt tristi, zambetul e trist… azi Acasa la Fluturas e trist, dar azi e azi. Azi e 23 februarie 2010, dar trist e azi.

Maine sunt sigur ca voi avea alt musafir, dar pana vine acela, ma bucur de musafirul de azi.

Eu azi seduc tristetea, azi fac dragoste cu ea!

21 comentarii leave one →
  1. februarie 24, 2010 08:28

    Criza de primavara. Am pierdut si eu ceva din mine. Mi-e si mie trist. Nu stiu de ce. Insa nu-mi ajunge un zambet si o imbratisare sincera.

    • alex permalink*
      februarie 24, 2010 18:32

      eu il numesc sindromul SGDPP ( Sindromul Gruz de Pre – Primavara) :)))

  2. Viorica permalink
    februarie 24, 2010 18:25

    Alex, cit de sincer scrii, nu multi oameni pot atit de sincer sa imparta cu toata lumea sentimentele lor din adincul sufletului.

    • alex permalink*
      februarie 24, 2010 18:32

      Pentru ca oamenilor le e frica sa se puna in bataia pustii, nur vor sa creada altii ca is tangibili, mi-e mereu mi-a placut sa fiu pe camp, unde se impushka, acolo am crescut:)

  3. februarie 24, 2010 18:38

    Eu cindva eram infectat „american” si ma motivam sa gindesc pozitiv si sa zimbesc atunci cind tie trist…a trecut cam mult timp sa inteleg ca cel mai usor si mai bine e sa accepti starea. Cam intr-un mod in care ai facut aici, it’s just you.
    E trist, si asta e normal, e natural si e autentic.

    • alex permalink*
      februarie 24, 2010 22:44

      si e ecologic pur:) e bine sa fii pozitiv, dar nu depasit de pozitivism:)

  4. Lena Beckham permalink
    februarie 25, 2010 10:50

    eeehhhh…pupsik….zimbetu ista maskant,il cunosc fff bine….nu zimbi dak nu vrei,nu-ti fie frica sa pari slab,pt k e doar pt o zi..ascult-o pe mama 😉 sh ma rog k tristetzea de kre zici k-ai sa faci dragoste,s-o keme pur shi simplu Saddy 🙂 let her be real 🙂

    • alex permalink*
      februarie 25, 2010 18:42

      Funny:) deja ai si botezat-o, nu degeaba esti mama;))))) apu da.. ashe cate o zi din cand in cand:)) bine ca nu ne nahalka si sta cu saptamynile;))

    • Lena Beckham permalink
      februarie 25, 2010 20:17

      hahaha :)))asta deam depide cum e educata 🙂 kiar frumos ai scris ni-o venit in fraza sheea de undeva ” гусеница стала бабочкой….” mmmm…. 🙂

    • alex permalink*
      februarie 25, 2010 21:03

      si un mariposa tare frumos..ashey?

    • Lena Beckham permalink
      februarie 25, 2010 21:24

      si,querido….muy-muy hermoso :* shi fffffff zimbitor :))) cu dintii pina la ceafa 🙂 k asha te vad eu…

    • alex permalink*
      februarie 25, 2010 21:40

      sh e placut sa b cu dansu ashey ashey.. ne zrea ia cupon:))

    • Lena Beckham permalink
      februarie 25, 2010 21:58

      ninuni 🙂 ne zrea,ne zrea 😛

  5. Dope permalink
    aprilie 19, 2011 21:34

    e incredibil cum niste simple cuvinte pot sa faca atat de multe …cum doar cateva vorbe pot dintr-o data sa te tradeze si sa strice tot ceea ce in ani de tacere ai construit …din punctul meu de vedere ceea ce ai scris mai sus a fost pur si simplu un fragment din jurnalul tristetii pe care in fiecare zi mii de oameni il citesc …Mi-a placut mult sinceritatea cu care ai scris si cum te-ai dezbracat de toate intr-o lume in care invelisul conteaza…frumos … 🙂

    • aprilie 20, 2011 00:24

      Mulțumesc mult, e ceea ce am somțit și sunt sigur că în fiece zi cineva simte:)

  6. adriana permalink
    august 25, 2011 14:07

    buna Alex,
    m-ai facut sa ma gandesc la ultimele doua din cele 10 „porunci” ale lui Octavian Paler (un om tare drag mie fara sa fi avut vreodata norocul de a-l si cunoaste):
    – „binecuvântează ocazia de a-ţi aparţine în întregime. Singurătatea e o târfă care nu te învinuieşte că eşti egoist”.
    – „aminteşte-ţi că paradisul a fost, aproape sigur, într-o grotă.

  7. adriana permalink
    august 25, 2011 14:09

    p.s. incredibil cat de bine ai putut „fixa punctul pe i” :))….multumesc si felicitari (daca imi este permis)

  8. Evanghelic permalink
    februarie 11, 2014 18:34

    Cand crezi ca viata ta nu mai are rost, si parca nicio cale de iesire din situatia ta nu mai exista, cand esti disperat(a) si ranit(a), si viitorul e intunecat, sa stii, prieten drag, ca este Cineva care se gandeste la tine si vrea sa te ajute… El a murit pentru tine. Este Domnul Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu. Cheama-L in ajutor pe El… http://www.caleamantuirii.blogspot.ro

  9. Georgeta Popoiu permalink
    februarie 21, 2015 17:43

    Viata este un sir de examene, pe care trebuie sa le trecem, altfel nu avem o evolutie spirituala si nu ne putem realiza menirea, chiar daca uneori nu intelegem ce se petrece pe moment…tot timpul trebuie sa ne gasim obiective, pasiuni, sa ne gasim motivatii de a trai frumos, armonios, este greu dar nu imposibil si cel mai bun lucru este sa ne iubim, sa ne respectam si ajutam intre noi, dezinteresat, altuist…. cred !

  10. mai 4, 2015 00:29

    Articolul tau trist contrasteaza cu grafica blogului,e aproape ironic.

Butterfly sharing is caring