Skip to content

Concursuri jeniale pe Facebook cu ocazia Zilei Îndrăgostiților

Februarie 12, 2014

Cât încă eram Social Media Manager, în perioada sărbătorilor mereu era încărcat. Și deși noi încercat să venim cu idei interesante, majoritatea se trezeau cu câteva zile înainte și ziceau: Noi vrem concursuri cu like-uri, da buget mare nu avem, așa că să fie așa simbolic. Oricum noi încercam să creeam ceva ce aduce plus de valoare și să-i facem pe utilizatori fericiți și să-i transformăm în ambasadori ai brandului.

Aici găsiți evenimente de Ziua Îndrăgostiților.

Acu văd 2 concursuri absolut jeniale pe Facebook.

#1. Concursul de la Aeroportul Chișinău

aeroport

Concurs destinat tuturor cuplurilor îndrăgostite.

Ce trebuie să faci:

#1. Să vii la aeroport să-ți întâmpini jumătatea cu un buchet de flori

Dacă nu zbori poți veni pur și simplu la aeroport și să faci poze cu flori acolo, sau să zbori special. Chestia cu zborul îngustează foarte mult target-ul posibil, și mai ales când te gândești cum să-i găsești pe aceștia pe Facebook și să le reamintești de concurs.

#2. Trimite poza pe pagina oficială Facebook

Aici se mai pierd jumate de oameni, care uită să trimtă

#3. Strânge cele mai multe like-uri și câștigă o cină romantică la restaurant

O persoană care zboară des (ca să vadă de concurs și să reușească să zboare), îți permite de cele mai multe ori singur să mănânce într-un restaurant.

Prognoză: Va câștiga cineva cu vreo 15 like-uri, deoarece s-a dovedit că are undeva în arhivă o poză din aeroport.

O cină ar costa undeva maxim vreo 400 lei (poate și mai mult dacă te stărui, dar deobicei la concursuri este un meniu fix). Persoanele care ar participa sunt de vârsta peste 25. Cineva care nu se va obosi să strângă like-uri pentru 400 lei.

La aeroport, de asemenea ar fi bine să se dea ceva cadouri garantate, de ex să poți lua mai multe kg în avion, să obții de voucher astfel să treci fără rând când aterizezi, să ți se ofere transport de la aeroport acasă când revii de undeva, lucruri mici, dar de care oamenii au nevoie și să fie bucuroși.

Cina lasă să o ia câștigătorul, restul la să pentru un minim de like-uri sau share-uri să obțină la fel ceva. Asta crește numărul participanților, crește vizibilitatea paginii și concursului pe Facebook și îi face pe utilizatori fericiți.

#2. Concurs de la PentruEa.md 

pentru ea

Concurs destinat îndrăgostiților.

#1. Dă like paginii PentruEa pe Facebook

#2. Caută o poză cu îndrăgostitul tău și o încarci pe site

#3. Cine are cele mai multe like-uri, share-uri pe Facebook și pe odnoklassniki câștigă cafea și prăjituri de la Marcus

Aici e un pic mai simplu, toți au poze în calculator cu îndrăgostiți, însă iarăși efortul făcut e prea mare pentru premiu.

O cafea și prăjituri la Marcus pentru o persoană te-ar costa maxim 60 lei (asta dacă te stărui și nu iei meniuri și iei tot mare) în total 120 lei.

Pentru 120 lei, puțini se vor grăbi să facă trolling și să ceară like-uri.

Prognoză: Va câștiga cineva cu vreo 40 like-uri, iar câștigătorii vor fi curprinși între vârsta de 14-17 ani.

Cum aș vedea eu soluțiile:

Pentru a promova ceva trebuie să asiguri un cadou garantat pentru un anumit efort. De ex. la Marcus: Dacă poza voastră are 14 (simbolic) share-uri diferite, câștigați ambii câte o cafea mare la alegere, dacă treceți de 100 like-uri, un voucher de câte 3 cafele la marcus pentru fiecare.

Așa oamenii vor avea pentru ce intra, pentru ce a face trolling, știing că ei precis vor câștiga.

Anunțuri

Butterfly sharing is caring

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: