Sări la conţinut

Licențiat în Științele Comunicării

iunie 16, 2011

Acum trei ani dam BAC-ul și idee nu aveam la ce voi aplica.

Azi în 1723, s-a născut Adam Smith, care a pus bazele economiei de azi.

Azi în 1903, Henry Ford a înființat compania Ford, și acolo a lansat prima revista de comunicare internă care există și azi, iar angajații Ford au fost primii oameni care aveau mașini Ford chiar dacă era criză. Henry știa că angajații sunt cei mai buni promotori ai brandului lui.

Azi am prezentat teza mea de licență. Am luat 10, chiar dacă i-am întrebat în prezentarea mea dacă membrii comisiei au văzut eclipsa.

De azi, sunt licențiat în Științele Comunicării, să fiu mândru sau nu, nu știu, da eu mă bucur și uite așa și fluturii absolvesc facultatea.

PS: Prezentarea am făcut-o după ce am jucat 2 ore Bubble Island! Prezentarea o puteți vedea aici: Prezentarea tezei de licență. Puteți găsi greșeli, iar dacă le găsiți, corectați-le voi!

19 comentarii leave one →
  1. iunie 16, 2011 20:27

    „Sa născut …”
    r u kidding me? :)))
    nish nu am inceput bine s citesc k deam asha greseala impardonabila… xDDD

    • iunie 16, 2011 20:31

      #ei, mi scuzi:))) eu la mine în blog corect am scris:) deci vezi și tu scara mea de valori, interesant că ieri am făcut prezentarea fără bere, iar aceste 3 rânduri le-am scris după bere:))

      concluzie?:)) da ei lasă, comisia nu a observat, hilarious! sau eu în discursul meu am fost foarte convingător (dacă sincer în teză tare multe greșeli am, ieri când o reciteam le găseam)

    • iunie 16, 2011 23:34

      ai fost foarte convingator in a le spune ca Adam s-a nascut in 1723 ? xDD

      dap tu n-ai recitit-o de 15o de mii de ori? :O eu un articol, un eseu, o scrisoare scriu si o citisec si recitesc pan is convinsa k there r no mistakes (si oricum, se mai strecoara).. de proiecte sau examene nish nu mai zic..
      dap la teza credk am s aloc o saptamana numa verificarii =))))

      p.S.. yeah.. sufar eu de anumite chestii in legatura cu ordinea, corectitudinea, perfectiunea.. :”>

    • iunie 16, 2011 23:45

      neah, eu deobicei ș examenele ș eseurile, le scriu, ș gata, le citesc numa după o perioadă. pentru că eu știu dacă o să le citesc o să-mi vină alte idei ș o să treb să schimb totu:)

      me is not really a freak. să greșești e omenește:)

  2. Viorica permalink
    iunie 16, 2011 20:30

    Felicitari!!! prezentarea e destul de cool 🙂

    • iunie 16, 2011 20:32

      Mulțumesc, dar ca minimul 3 greșeli gășești acolo, eu le-am observat în timp ce prezentam:)

    • Viorica permalink
      iunie 16, 2011 20:51

      eu nu prea atrag atentie la greseli gramaticale, continutu conteaza si cit de convigator si increzut poti sa fii in fata la public 🙂

    • iunie 16, 2011 20:55

      O da asta foarte mult contează, prezentarea asta e doar un plan asupra căruia eu am vorbit:)

      mulțumesc încă o dată:)

      PS: eu chiar nu am zubrit nici la examene și nici la teză, mulțumesc pt sfatul cela de atunci:)

  3. iunie 16, 2011 20:32

    Felishitările mele încă o dată.
    Văzut șî prezentarea. M-o rupt! Îți imaginezi cum e să rupi 135,5 kg? Ap iaka deam știi,
    De fapt, tu azi ai rupt cam… vre-o 800 KG – așa că cred că ești obișnuit.
    Succese mai departe ș… NU CÂNTA!(asta știi tu di și)

    • iunie 16, 2011 20:36

      MUlțumesc, ș nici tu nu încerca tăti felurile de kiss:)

      🙂 Ș yes, im really cool, asta așa să fiu modest!

  4. alexandrina a permalink
    iunie 16, 2011 21:29

    bravo 🙂

    • iunie 16, 2011 21:33

      mulțumesc.) îmbrățișări strânse

  5. iunie 16, 2011 23:24

    Felicitation Alex !!!
    In aprezentare lipseste in „C” la strategic dar cred ca juriul nu a observat dupa ce le’ai aratat eclipsa lunei 🙂
    Apropo… nu vrei sa fii manegerul meu de Comunicatie Interna la AIESEC ?? )))

    • iunie 16, 2011 23:47

      :)) C-ul l-am pus acolo pe loc cu 3 minute înainte să prezint că am observat că lipsește, ș în tabel tot vreo 2 cuvinte îs aiurea scrise:)

      aiesec e ciotkii, fratemiu acolo o să activeze, eu nu mă bag

    • iunie 17, 2011 00:06

      Treb de pus special ceva gresheli ca sa vezi daca publicul e atent. 🙂
      Fine. Inca un salvator al lumei. 😀
      AIESEC ii klasnai ca ai foarte deversificate oportunitati si tu ai libertatea de ati alege ceia ceti doresti…

    • iunie 17, 2011 00:12

      eu asta știu:) dar eu mereu m-am dezvoltat pe lângă aiesec, zato drujăsc tare ghine cu oamenii de acolo, eu văd aiesec-ul mai mult ca parteneri decât implicare, ș repet în aiesec așă ție persoane țeațea sunt:)

    • iunie 17, 2011 00:24

      unii pentru teatea si aplica =))

  6. iunie 19, 2011 01:01

    Felicitările mele!

Butterfly sharing is caring