Sări la conţinut

Flying Mamaligas

iunie 8, 2011

Cred că mulțișori au văzut tricoul meu cu nr 27, purpuriu și pe care scrie Flying Mamaligas, iar pe verso – Hardcore Moldovenesc. Azi vorbesc despre el și ce înseamnă Flying Mamaligas.

Undeva prin 2008, ciuVika a.k.a Victoria Tozlovanu m-a invitat să joc frisbee. Eu îi ziceam că firsbee astea îs albine gratis. Tot ce știam eu atunci e că mă voi duce și voi arunca discul zburător, așa cum o mai făcusem înainte la tabere de vară sau în parcuri.

S-a dovedit a fi un pic diferit, și așa am intrat în familia Flying Mamaligas. O echipă de frisbee ce joacă frisbee după reguli, și participă la campionate pe unde are ocazia. Unul din cele mai importante este la Lviv. Dar chestiuța cea mai importantă e că acceptă pe oricine să joace cu ei. De ești începător și nici nu poți ține discul în mână, sau mai avansat. În frunte cu Vlad Shuleansky, oricine este deschis să te învețe și să se distreze împreună cu tine.

Flying Mamaligas

Prin 2007, Vlad a descoperit Ultimate Frisbee, și la fel cum fiece din noi descoperim ceva ce tare ne place încercăm să-i infectăm și pe alții. Așa că la început a fost Vlad și încă alți 9 oameni printre care 6 străini de la Corpul Păcii. Așa s-a format prima echipă, tot cam pe atunci, Vlad a fost invitat să participe la Campionatul Ucrainei din Lviv, și așa s-a născut Flying Mamaligas, ceva care să transmită și identitatea națională și ceva care să fie original.

Unde Joacă Moldovenii acolo pământul Geme!

Acum după mai bine de 4 ani, există o echipă sudată și care joacă frisbee. Unii joacă fotbal, basket, tennis, dar uite avem în Moldova și o echipă de frisbee.

Au desigur și pagină pe Facebook unde poți găsi informație cu toate antrenamentele care se organizează și dacă vrei să participi, și deasemenea o pagină web care îți poate da mai multe informații.

Și credeți-mă dacă veți juca o dată frisbee, veți vrea și a doua oară și a treia oară, așa că atenție, creează dependență.

Alex Lebedev și Frisbee

Eu când trebuia să vin din USA, mi-am cumpărat numaidecât un disc de Ultimate Frisbee, și persoanele cu care am jucat știu câte mișcări și câte feluri de aruncări poți să faci cu un disc.

Apoi dacă îl mai joci și în echipe atunci e fantastic. La al doilea antrenament al meu, am prins un disc și am marcat, din cădere și adrenalina pe care o simți și mândria când marchezi e de nedescris. Și atunci te simți ca un fluturaș dublu zburător.

Apoi oamenii care îi întâlnești acolo te umplu de pozitivism și de ambiția de a încerca orice, și încurajarea atunci când cazi. Am jucat și în USA, și sper ca în timpul apropiat să mă mai eliberez și să văc ce mai poate face mușchiul meu prin frisbee. Pe când jucam, Vlad îmi zicea că mâinile mele parcă sunt date cu clei, pentru că prindeam discuri care sunt foarte greu să le prinzi.

Nu o să stau și o să vă explic aici toate regulile, acestea le puteți citi aici: Reguli și informație generală despre Ultimate Frisbee. Sau să le învățați din mers, doar pofta vine mâncând, nu?

Când te gândești că nu trebuie să călătorești peste mări și țări pentru a putea practica sau pur și simplu a te distra la un joc de frisbee, atunci mă bucur, mă bucur că există oameni activi și care încearcă să schimbe ceva.

Dacă sunteți interesați puteți să accesați paginile care le-am dat mai sus, sau să sunați la: +37368122296, sau să scrieți un email la: flying.mamaligas@gmail.com.

Pentru a văi mai incita un pic ia uitați câteva poze:

 

 

5 comentarii leave one →
  1. mmmm permalink
    iunie 8, 2011 14:40

    pare interesant da tot imi sta in cap ideea ca daca iti trasneste un disc din ala in fatza nu o s afie tare placut

    • iunie 8, 2011 14:43

      Nu e placut, dar nici mortal 🙂 daca esti atent nare ce sa-ti nimreasca in fata )

    • iunie 8, 2011 14:50

      pericolul și în șah este să te înghimpi:) apoi ca în orice sport poate ceva să ți se întâmple, eu când jucam badminton mio dat cineva cu fluturașu în ochi. Și totuși să fie ăsta unicul impediment?

  2. mmmm permalink
    iunie 8, 2011 15:03

    mda jucat si eu badminton , mi-a alunecat incaltamintea pe iarba si cand ti-am zburat pe spate in niste tufari…ohoho…in cadere mi-am dat si un genunchi in gura, idee nu am cum..dar legat de sah imi sta in minte o secventa dintr-un film dar nu tin minte care. era asa ” un tip juca sah foarte bine si la un concurs nimereste in finala cu un baiat cu care m-ai jucase in copilarie. si la meciul ala din copilarie primul tip castiga, oponentul se enerveaza si ii trasneste o tabla in cap. suferind din cauza amintirilor asta statea ca pe ace, castiga iarasi finakla, oponentu se ridica, strange tabla ( ca sa o ia acasa ca era a lui) si celallat , cu frica si oleca de paranoia insfaca tabla lui si jap ! una in cap.

    morala daca stai si te gandesti ii aceea ca frica e de multe ori irationala.
    morala nr 2 e ca eu vorbesc mult (in scris) da nu-i pe asta

    • iunie 8, 2011 15:09

      Păi, distrează-te și uită de frici:)

Butterfly sharing is caring