Skip to content

Alexandrina Apostol

Iunie 7, 2011

Se spune că noi nu putem identifica două persoane cu același nume deoadată la noi în minte. Când auzim un nume, ne gândim deodată doar la o singură persoană, și fața acesteia ne apare în minte. Așa că pentru mine când cineva zice Alex, și nu se referă la mine mă gândesc la Alexandrina. De aceea restul Alex-șilor pe care îi știu îi numesc pe familii.

Alex e crețoasă, și am început să vorbesc cu dânsa undeva după 6 luni de când am văzut-o prima oară, deși auzisem despre ea multe și dinainte de asta, dar deja asta e o altă poveste.

Și țin minte că înainte să încep anul I, în acel august era într-o stare depresivă și vorbeam cu Alex până foarte târziu în noapte, asta cred că ne-a apropiat prin acele timpuri. De fapt am văzut-o prima dată la o petrecere de Valentines Day la Oastea Domnului, eu atunci deși aveam febră eram activ, și unicul lucru pe care țin minte că i l-am zis atunci a fost: ”Aaaaaaa, asta tu ești Alexandrina”.

După asta am fost și la o tabără de vară la Oastea Domnului, și am descoperit că amândoi fusesem la Școala Tânărului Filolog, doar că mereu în alte cabinete, și nu dădusem față în față. La tabăra aia Alex avea nevoie de vitamina B12, așa că am încercat să găsim o farmacie prin satul de alăturea, și deasemenea un nene ne-a povestit despre un conac de acolo.

Perioada La Strada

În Septembrie, eu fiind om obișnuit cu activitățile din afara orelor căutam să aplic undeva, și întâmplător am aplicat la Centrul La Strada, și Alex a aplicat și ea. Și ambii am devenit voluntari La Strada, iar perioada de acolo a fost una foarte intereantă și educativă, și în plus mi-a permis să o cunosc mai bine pe Alexandrina.

Când ne duceam la trainingul de introducere în ale Traficului de Ființe umane, în autobuz am stat lângă Alex, și știu că ea a vorbit tot drumul, vorbea și vorbea, și eu atunci m-am simțit foarte comod să ascult, fără ca să întrerup sau să fac remarci sarcastice sau perverse, acum cred că aș face-o. Alex mi-a povestit despre aventurile ei cu cele mai bune prietene, despre cum joacă la Erudit și la CUC, despre ce îi place și despre ce urăște. Fleacuri care mai apoi ții foarte mult cont de ele.

Apoi în vara dinainte eu să plec din SUA, am fost la un atelier de totalizare La Strada, atunci a fost și ziua de naștere a lu Alex, dar ce țin minte eu din acea seară a fost luna, o lună frumoasă la care ne uitam amândoi, încercând să ne ghicim viitorul, viitorul profesional și sentimental, îi să aruncăm de ce-urile în lună și ea să se facă nouă.

Luna mereu ne-a apropiat și direct și indirect.

Altă dată, Alex mi-a făcut surpriză și a adus-o și pe Gabi la un picnic, după asta, a trebuit să zburăm spre casă pe drumul Ialoveni – Chișinău și asta a fost amuzant, acum aș spune Epic.

Perioada Moon Power

După primul meu joc de cuc de la Maratonul toamnă 2008, unde am jucat cu TamTamTam, Alex m-a invitat să joc în echipa de la Cervantes, dar cu o singură rugăminte să nu mă îndrăgostesc de fetele din echipă. După care nu am putut să vorbesc deschis cu ea multișor timp deoarece încălcasem rugămintea ei și mă îndrgostisem de Gabi.

Echipa noastră se numea Moon Power, dacă tot aduc aminte de lună, și a fost o perioadă tare interesantă din mai multe puncte de vedere, iar pentru asta trebuie săi mulțumesc Alexandrinei.

Alexandrina îi crețoasă.

Alte Perioade 

Apoi Alex a terminat liceul, și nu știa în ce parte să o apuce, Politică sau Sociologie, ș într-o zi când ea umbla pe la USM, ne-a prins ploaia și am fost să bem un ceai la ea acasă împreună cu mama ei. Cred că pe atunci ea a decis să se ducă în Cluj să facă sociologia. Pe urmă ea mi-a spus multe povești de pe acolo, despre cum e să fii într-un club și să-i observi pe fiecare și cât e de greu să faci un studiu sociologic cu prostituate și că mai trebuie să le plătești pe oră ca un client obișnuit.

Când vine Alex acasă mereu îmi aduce un Ursus nefiltrată, iar eu când am venit din USA i-am adus un Uno, deoarece știu că îi place.

Iarna asta ne văzusem iar vechiul Moon Power la Coffee House și Alex întâmplător nu și-a luat cafea dar mult Snaps. Și cel mai amuzant că ea a rugat să aducă fără gheață, pentru că se gândea ce fel de cafea asta cu gheață.

Apoi în septembrie am ajuns cu Alex în finala sezonului la Erudit. Alex spunea că asta s-a întâmplat datorită întrebărilor cu scriitori pentru că noi asta știm.

Alex avea cândva un prieten Vasika, care putea face totul în 2 minute și ave apartament la Poșta Veche sau Ciocana și lucra la Moscova (Călin Oprea asta știe)

În 2009 de ziua lu Alex, noi i-am dăruit un Twister, și uneori ea mi-l mai împrumută, totuși nu mai știu ce e cu viața twisterului acela, dar amintiri plăcute avem.

Eu nu țin minte să o fi văzut pe Alex supărată și are un râs foarte dulce. Și ambii știm că mereu ne va face plăcere să ascultăm ce se mai întâmplă în viețile fiecăruia și cred că asta face relația noastră a lifetime experience.

Apoi mai avem ceva în comun, mamele noastre îs din domeniul medicinei și asta ne face să înțelegem unele chestiuțe altfel. O dată Alex povestea că era cu mama ei nu știu unde și trebuiau să cumpere ceva, și în fața lor era o domnișoară care a cumpărat prezervative, și în loc mama ei să zică, uuu kuda katitzea ătat mir, mama ei a zis că e bine că domnișoara se gândește la sănătatea ei și a partenerului. Asta cred și eu.

Alexandrinei îi place să facă poze, și eu am unele de la dânsa pe care mereu le voi ține în cutiuța cu amintiri. Apoi Alex poate fi un complice excelent în a face o surpriză și asta mi-a demonstrato nu doar o dată. Și deasemenea poate ține secrete și chiar nu trădează, de aceea eu am o încredere foarte mare în ea.

Alex a citit Marquez, Alex a citit Coelho, Alex a citit Le Bond, și Alex a citit Auguste Compte. Alex multe câte a citit și eu cred că e awesome.

Așa că, dragă Alexandrina, orice ar fi, și pe oriunde viața de va duce și ne va arunca, tu vei fi fericită acolo unde vei fi, și eu acolo unde eu voi fi, și tu mereu parte din Familia mea 27.

Îmbrățișări.

2 comentarii leave one →
  1. Victoria :) permalink
    Iunie 7, 2011 16:18

    doi bruneti, doi tineri activi, doi oameni super nice si placuti,doi Alecshi dragi sufletului meu! >:D<

    • Iunie 7, 2011 16:20

      și o fată super drăguță blondă ce ne îmbrățișează:)

Butterfly sharing is caring

