Skip to content

Tribute to Moon Power!

Iunie 10, 2011

Au trecut deja mai bine de doi ani de când echipa a fost formată, și după doi ani deja suntem a doua oară în ligă. Și Moon Power în oricare componență ar fi își păstrează entuziasmul, și mă menține și pe mine entuziast. Apoi cum zice Dan Ursu, toți au auzit de Moon Power, și prin Ialoveni îți cer autograf, iar Stefan Ivanov ne-a spus, că și Chuck Norris stă în rând ca să joace în această echipă.

De-a lungul timpului ne-a bătut la muchie de cuțit cu echipe ca TamTamTam, Penguins, WTH sau Olimp și am avut și viictoriile noastre importante de-a lungul timpului. Am avut etape când ieșeam din săli cu sentimentul că nimeni nu ne poate sta în cale, au fost etape când ne întrebam ce fel de întrebări au fost acestea. Lucrurile mereu se schimbă, ceea ce îmi place e că Moon Power rămâne la fel.

Și acest articol este dedicat oamenilor care au jucat, joacă și vor mai juca în Moon Power, și să știe cât de importanți sunt ei pentru mine, nu doar ca jucători, dar și ca o echipă.

Istoric Moon Power

Moon Power s-a format și s-a înscris în campionatul de Ce Unde Când în ianuarie 2009, prima competiție la care a participat a fost un concurs on-line, apoi a urmat Cupa Socrate 2009.

Inițial în echipă eram 2 băieți și 5 fete, acum în majoritate jucăm doar băieți. În primul sezon jucat, deși doar la jumate de punct am scăpat calificarea în ligi în spatele celor de la TamTamTam, Moon Power a fost votată pe cuc.md, debutanta sezonului.

La fel tot în acel sezon Moon Power a ocupat locul 5 la Cupa Liceelor 2009. Reprezentând liceul Miguel de Cervantes.

Antrenoarea noastră și pe care noi o iubim și când nu știm răspunsul la vreo cupă Acord, scrim We love Veronica, e Veronica Vragaleva.

Apoi a urmat sezonul de vară unde am ocupat locul 27, dar și am obținut primul jack-pot la vreo cupă, Cupa Acord 2009, datorită Alionei Laduș. Următorul jack-pot a fost la Maratonul Toamnă 2010.

Apoi eu am plecat în USA, și echipa a rămas pe mâna Irinei Kaiser, care a reușit să-l aducă pe Dan în Moon Power și să califice în premieră Moon Power-ul în ligi în sezonul primăvară 2010.

În sezonul toamnă 2010, am reușit să câștigăm pe orice echipă din Liga noastră A, dar din păcate nu a fost suficient să rămânem acolo. În sezonul primăvară 2011, am făcut furori în divizii, reușind să câștigăm 2 etape, per toate diviziile, și să devansăm Olimp-ul.

Acum Moon Power ocupă locul 28, în Clasamentul Raitingului, cu un raiting de 8.62 (mult timp noi am fost în minus). Deasemenea ocupăm locul 38 în clasamentul All-time, cu 1882 întrebări jucate, și 485 răspunsuri corecte.

În clasamentul randamentului 2011. ocupăm locul 16, cu un randament de 32.40 puncte. Deși încă nu suntem în elita CUC, reușim să fim o echipă incomodă pentru orice echipă de orice calibru.

La Erudit, după ce Moon Power nu reușise să câștige nici măcar un joc timp de vreun an și ceva, în toamna 2010, am reușit să ajungem în finala sezonului.

Moon Power-ul, de ieri, de azi și de mâine. (în ordinea apariției)

 Alexei. A venit în echipă în primăvara 2011, și a adus cu el și un suflu nou. Și automat a devenit favoritul președintelui Clubului Moldovenesc de Jocuri Intelectuale, Alexandru Fală. Pentru el, Alexei și-a pus și ringtone cu Rocky.

Alexei adoră să câștige carnete și ciocolate din jack-poturi. Și urăște întrebările cu Chuck Norris. La o etapă chiar a fugit de la TEDx doar să vină să fie alături de echipă. Și plac întrebările cu răspuns amuzant și cele legate de ceea ce el știe.

 

Ștefan. Ștefan a venit în echipă fiind manipulat și sedus de către Victor Popovici, la început se rușina să dea răspunsuri, acum e parte incontestabilă a echipei. Expert în ce privește întrebările cu Chuck Norris și cu seriale, de genul Lie to Me sau Doctor House.

Poate imita accente indiene și învață psihologie.

 

 Victor. L-am adus în echipă amăjindu-l că vor fi fete în echipă, nu a fost să fie, cel puțin au fost la Erudit, el știe asta, și e foarte fericit în legătură cu asta. Victor gândește repede, și răspunde acolo unde eu nu sunt sigur că voi răspunde.

Expert în istorie și politică internațională, la fel și în alcătuirea răspunsurilor mai bune decât a organizatorilor.

 

 

 Dan. A fost mai întâi pe la alte echipe și și-a găsit stabilitatea la Moon Power, el e filosoful echipei și hacker-ul echipei, vreo întrebare tehnică și toți ochii se îndreaptă spre Dan.

Dan rămâne în Moon Power, doar ca să fie acostat de fete în Ialoveni, și îi reușește, așa că, Dan noi ținem cu tine.

 

 

 Corina. Una din puținele fete care au mai rămas în echipă, dar pentru că e foarte ocupată, e sărbătoare atunci când o vedem, și degeaba îi spunem că vrem s-o vedem mai des, ea tot îi ocupată, uneori ne gândim să o răpim și să o aducem la CUC.

Expertă în drept, criminalistică și alte chestiuțe legate de legislație. Învață cu Adrian Macari. Noi toți o iubim pe Corina.

 

 

 Mihai. Spionul echipei. Joacă aproape în orice echipă mai rar în Moon Power. Dar când joacă face treabă bună. Pe viitor spre să nu mai aștepte invitații și să vină să joace pentru Moon Power.

Expert în Marea Britanie, Regină și Ceai englezesc.

 

 

 Gurdilă. Persoana care mereu joacă cu 5 minute înainte să se înceapă etapa, și deobicei e mai aproape de noi cu sufletul decât cu prezența, dar când își face prezența face treabă bună.

Expert în twitter, radio și în a mă enerva pe mine.

 

 

 Jiji. Venit în echipă din inerție, și atunci a răspuns la o întrebare cu strelkă, de atunci de fiece dată când are apă caldă acasă vine și la jocuri. Are spirit critic și analitic.

Expert în montare și chestii legate de acest domeniu. Spune bancuri.

 

 

 Kaiser. O altă fată din echipă dare care acum are echipele sale, mai multe la număr. Pe când era la Moon Power era Generalul echipei și forța ce făcea echipa să meargă înainte. Are fler în a găsi jucători buni.

Expertă în chestii germanice și kaiseriene.

 Aliona. Ea învață în UK, și din cauza asta foarte rar ne onorează cu prezența ei femenină, dar ce îmi place e că e mereu entuziastă și mereu vrea să rupă. Așa a dat primul jack-pot al echipei.

E expertă în italiană, matematică și filme moldovenești.

 

 

Andrei. Partea echilibrată a echipei, și persoana care înțelege unele chestii pe care eu le spun și ceilalți nu le înțeleg.

Expert în contabilitate și Transnistria.

 

 

 

 

 Maria. A făcut parte din Moon Power încă la începuturile ei, fiind băștinașă din Cervantes, a avut un aport esențial în critalizarea echipei la început.

Acum ne bucurăm să o mai vedem din când în când pe la jocuri, deși în componența altor echipe.

 

 

 Vadim. O persoană cu care ne-am mândrit mereu și mereu am fost bucuroși să îl avem în echipă. Niciodată nu voi uita expresia feței sale când a dat răspunul Buffon, la erudit, după ce am pierdut în fața celor de la Mix cu 3-4.

El era expertul nostru în chestii back to basics, pe care le uităm terminând liceul.

 

 

 Alex. Fusei racolat cu forța de către fete și făcut căpitan, nu am avut nici cuvânt de spus la alegere numelui echipei, asta fetele au decis, și acum rostesc cu mândrie numele echipei.

Eu sunt expert în bred și în a alege răspunsurile care nu trebuie, dar echipa mă iartă.

 

 Gabi. Unul din cei 4 piloni constituenți al echipei, mereu a fost un soare să o văd la etape, și după etape și la antrenamente, și după antrenamente.

Gabi e expertă în chestii fluffy și în reclame, a dat unul din primele răspunsuri ale echipei la Cupa Socrate.

 

 

 Doina. a.k.a Scufița Roșie. Eu cu Andrei eram foarte bucuroși să o vedem la etape, mai ales când ploua, dar nu-i pe asta. Ea mereu zâmbea și oferea o dispoziție bună în echipă.

Expertă în Marquez și chestii legate de Spania.

 

 

 Dumi. Alt Geamăn al echipei, care vedea lucrurile ori ca mine ori opus mie, persoană care a încercat să stabilizeze și să formeze echipa. Deasemenea are un zâmbet pe care îl mai vedem prin vacanțe.

Expertă în spaniolă și patriotism.

 

 

 Alex. Prima persoană care mi-a vorbit de Moon Power, și m-a invitat în Moon Power, și faptul că acesta există și azi se datorează și ei. Îi mulțumesc deasemenea că mereu când vine în țară joacă alături de noi și se distrează alături de noi, la fel cred că ea e persoana cu cele mai multe răspunsuri date, dar care eu nu le-am scris pe foiță, așa că dear Alex, cer scuze.

Alex e expertă în sociologie și politică.

 

Au mai jucat în Moon Power, și au adus clipe frumoase și răspunsuri corecte, deasemenea mereu sunt invitate să joace dacă vor cu noi:

 Alina. 

 

 

 Doina.

 

 

 Sandu.

 

 

 

 Irina.

 

 

 minuNata.

 

 

 Nicu.

 

 

 

 Victor.

 

 

 

Cer scuze dacă am omis pe cineva, dacă cineva îmi observă greșeala, vă rog să mă anunțați.

Acum un cântecel pentru toți voi și câteva poze de echipă.

4 comentarii leave one →
  1. Iunie 10, 2011 13:03

    oi mama daragaia câţi oameni am jucat 😀

    băi, toţi oamenii iştea îs de aur. păcat că nu pe toţi îi ştiu

  2. Iunie 10, 2011 13:42

    Înteresant !

    • Iunie 10, 2011 13:48

      Tocmai de asta și noi iubim CUCu:)+

Butterfly sharing is caring

