Sări la conţinut

Cu picioarele pe pământul din Praga

septembrie 26, 2012

Mie îmi plac drumurile vechi. Drumurile vechi fac plimbările mai romantice iar gândurile mai senine. De aceea în Praga am mers mai mult pe jos decât cu transportul Și dacă atunci când eram în Belgrad căutam să găsesc cât mai multe graffiti, în Praga căutam forme noi de pietricele. Eu cred că acest fel de drumuri se repară mai ușor.

Mergând pe pietricele obosești mai repede și ți se roade încălțămintea, dar așa te oprești mai des să privești lucrurile din jurul tău.

Eu cred că oamenii ar trebui mai des să se oprească. Iar eu mă opream și făceam poze la picioarele mele cu pietricele.

Preferata mea e poza parcă de toamnă, simt cum acolo se ascunde frumusețe. Iat-o:

 

Lângă monumentul lui Kafka

Castelul Vysehrad

Castelul din Praga

Castelul Vysehrad


7 comentarii leave one →
  1. alunelul1 permalink
    septembrie 26, 2012 10:39

    imi place incaltamintea )

  2. alunelul1 permalink
    septembrie 27, 2012 01:02

    si imi place ca scrii merci cu „c” si nu cu „s” 😀

    • septembrie 27, 2012 01:21

      dap așa e în franceză, nu?

  3. alunelul1 permalink
    septembrie 29, 2012 17:37

    e clar că e aşa…dar o mulţime de oameni scrie cum vrea, numai nu cum e corect

  4. noiembrie 11, 2012 14:21

    Frumoasă paradă a drumurilor din Praga… 😉

Butterfly sharing is caring