Skip to content

Belgrafitti

August 5, 2011

Pe lângă văcuțele din Belgrad, aici mai poți găsi alte elemente de artă urbană, cum ar fi o sumedenie de stencils, grafitti sau bănci în parcuri foarte creative și tablouri pe strada pietonală.

Și deoarece eu am fost la workshopul de grafitti la ISWIB, primele zile am vânat grafittile din oraș, așa că vă prezint prada mea. Mie mi-a plăcut, deja vouă îmi spuneți ce și cum, și unde ați văzut cele mai frumoase grafitti.

Enjoy!

3 comentarii leave one →
  1. August 6, 2011 08:44

    Super. fiecare grafitti îmi place pentru că toate sînt într-adevăr reuşite!

    • August 6, 2011 11:24

      sunt sigur că erau mai multe, dar nu am reușit să mă duc în fiece ogradă din Belgrad:)

Trackbacks

  1. Artă Urbană în Frankfurt | papergirl moldova

Butterfly sharing is caring

