Sări la conţinut

Its my life by Beatles

ianuarie 13, 2011


Iaca așă, vreau să vă provoc azi, așa netam-nesam ca următoarele 100 zile să le trăim by Beatles. Nu trebuie să fie întocmai ordinea anumită, fiecare alege ceea ce e mai aproape de sufletul său, poate așa, următoarele 100 zile vor fi cele mai frumoase și cele mai bune pentru oricine dintre noi. Apoi vor urma altele 100, apoi încă 100, până să apreciem lucrurile simple și totuși atât de importante by default.

Gândiți-vă la o zi, nu în termeni de 24 ore, sau fix în fix în anumite cadre. Pentru unii o zi poate fi și o săptâmână, o perioadă sau câteva ore.

Be happy outside the box.

Uitați aici opțiunile care ni le oferă Beatles, și let the show begin.

Înainte de asta mulțumesc Sandei Alexandru pentru poze, și dacă cineva găsește poza 51 și 94 în calitate nice, și-ți buni dațimi-o, vă rog.

Smile și enjoy!

17 comentarii leave one →
  1. ianuarie 13, 2011 21:44

    multe şi bune. dar greu de făcut. Live as Beatles e almost imposible

    • alex permalink*
      ianuarie 13, 2011 21:46

      we could at least try:)

      uite poza nr 41.. se apropie eventu făți curat în gură:)

  2. Melly permalink
    ianuarie 17, 2011 11:39

    Mie nu-mi par deloc dificile recomandarile lor, in viata asta am reusit sa indeplinesc mai bine de 75% din recomandarile lor si nu gasesc nici una iesita din comun 🙂 . Nimic nu-i imposibil, totul are rezolvare, singura care nu poate fi remediata e moartea 😉
    Enjoy life while you can 😉

    • alex permalink*
      ianuarie 17, 2011 17:57

      tocmai asta e și ideea:) noi de cele mai multe ori de complicăm, când totu e atât de simplu și realizabil, ș sweeet:)

  3. ole permalink
    ianuarie 20, 2011 17:26

    …atata timp cat nu afectezi pe altcineva poti sa faci ce iti trasneste. nu-s deacord cu unele recomandari din astea gen ” don’t smoke, drink tea…etc ” sunt multi oameni care devin brusc vegetarieni, non-smokers, non-drinkers, si asa mai departe si fac tot posibilul sa atraga pe altii pe drumul lor.

    • alex permalink*
      ianuarie 20, 2011 17:44

      🙂 acolo de fapt nu e nici despre smoke și nici despre tea:) anyway:) tu niciodată nu ai mâncat ceva tare gustos, văzit un film tare ciotkii, sau cântec super cute.. ș ai încercat să-l arăți la lume?:)

    • ole permalink
      ianuarie 20, 2011 17:54

      ei cum nu-i, nr 48:). anyways, cand am scris ce am scris ma gandeam la personal experiences. da credca ai luat-o cumva ca un atac la postul tau si eu cum s-ar zice, nici gand de asa ceva. si da, desigur ca am aratat, si film si muzica si cookies si multe altele. da daca ceva, mie ceaiul imi place:)

      as mai dezvolta da posibil sa nu ma exprim bine sau tu sa nu intelegi ce vreau sa spun..hrrrr

    • alex permalink*
      ianuarie 20, 2011 18:09

      dont worry, tăt îi ghine:)

      eu știu ș eu oameni care încearcă să duc un mod sănătos de viasță ș mă taxeză pt fiece bere sau suharik mâncat, da ce să-i faci dacă eu really like it:)

      ș nu am luat-o ca pe un atac asupra postului:) eu respect opiniile, dar îmi place să dau contraargumente:)

  4. ole permalink
    ianuarie 20, 2011 18:19

    nda…bere…wouldn’t say no to that right now..de cirese daca ar fi..

    • alex permalink*
      ianuarie 20, 2011 18:20

      da coffeine mix beer?

  5. ole permalink
    ianuarie 20, 2011 18:53

    never heard of that but hey, i;m a fan of coffee (my fav place e o cafenea de aci din oras..un Coffee Beans), beer is good too…so it sounds good to me

    • alex permalink*
      ianuarie 20, 2011 23:50

      locu meu preferat e Caribou Coffee din Chicago.. ehh nostalji

    • ole permalink
      ianuarie 21, 2011 00:02

      tre sa alegi si unu mai aproape

  6. ole permalink
    ianuarie 21, 2011 00:04

    unu unde poti sa mergi whenever u want

    • alex permalink*
      ianuarie 21, 2011 01:04

      preferat deobicei nu e ceea ce ții mai comod, da ceea ce te face să te simți mai bine:)

  7. ole permalink
    ianuarie 21, 2011 10:26

    ap dar eu o s aleg o gradina inflorita din Japonia

Trackbacks

  1. Its my life by Beatles - Ziarul toateBlogurile.ro

Butterfly sharing is caring