Skip to content

Ciornă pentru anul 2014

Decembrie 24, 2013

De ceva timp mă sperie lucrul că mă gândesc la un an, de ex. 2011. Și acesta nu-mi spune nimic, trebuie să mă gândesc exact în ce context eram ca să-mi aduc aminte evenimente și oamenii, astfel am înțeles că anul nu tare contează, poate fi 1973, 2014 sau 2222, contează cum eu mă voi simți și ce voi vrea să fac.

Numesc acest text ciornă deoarece voi reveni la el/ea. De cele mai multe ori planificăm unele lucruri dar ies cu totu altele, dar care nu-s mai puțin importante decât primele.

armenia

Eu în 2014 vreau să scăp de Foursquare, să nu mai fac checkinuri, așa cred că voi reuși să vorbesc mai mult cu oamenii decât să caut mereu conexiune.

În 2014 vreau să văd Chicago, și vreau să văd oameni care sunt departe și nu i-am văzut de mult timp.

în 2014, vreau în 3 țări care nu am mai fost, și acolo să fac lucruri care nu le-am mai făcut. De asemenea în 2014 vreau să mă gândesc la un loc unde aș vrea să trăiesc în viitorii 2-3 ani.

În 2014 vreau să-mi lansez un proiect la care mă gândesc foarte mult timp, vreau să-l văd lansat, să văd cum va evolua decât să tot mă gândesc, va merge sau nu va merge.

În 2014 vreau să-mi fac ordine în colecția de monede, să le sortez, sau chiar să le găsesc un loc unde să le depozitez mai eficient.

În 2014 nu vreau să fiu mereu în grabă și îmi propun să citesc mai mult. Cel puțin 12 cărți. Dintre care 3 autori de care nu am auzit niciodată. Voi încerca să citesc de pe Kindle.

În 2014 vreau să-mi las barba să crească mai mult timp decât o lună, interesant cum voi arăta.

În 2014, cred că iar mă voi lua de capu la blogu meu, poate un pic de stilizare, un pic de redesign și poate domen, dar încă nu m-am decis, mă tot gândesc la asta de vreo 3 ani.

Dacă în 2014 se liberalizează vizele apu ori mă duc în Liverpool ori în Barcelona.

În 2014 cred că voi bea mai puțină bere, voi opta mai mult pe bere bună, așa că prieteni din toată lumea, aduceți-mi bere bună. Și dacă vorbim de bere, voi încerca să organizez un eveniment de CAPS.

Voi încerca în 2014 să fiu mai puțin planificat, ok, asta cred că e mai mult dorință. Dar la sigur mai selectiv într-un domeniu, mai așa cum se primește în altul. Cred că va trebui să dansez mai mult și să mă duc la câteva concerte faine. Poate învăț vreun dans nou, numai nu latino.

Și ceva foarte important, voi încerca să mă culc până la 1 noaptea.

În rest țineți-mi pumnii pentru #diez, voi încerca să dau tot ce știu ca să-l fac cât mai fain, și să corectez mai multe lucruri cu care am mai dat prin șanțuri. De asemenea în loc să fiu formally polite cu persoanele care le consider că-mi fură din energie, le voi ignora pur și simplu, și cred că nu ar strica vreo curățenie printre prietenii pe Facebook, dar oricum nu cred că o voi face în 2014.

Cu Moon Power voi încerca să ne distrăm mai mult, și să ne vedem mai des, și poate în 2014, revine Cupa Moon Power la CUC.

Iac-așa, voi face lucrurile care îmi plac în 2014. Și dacă voi fi fericit asta se va vedea.

Un an nou frumos.

PS: Și voi scrie scrisori.

One Comment leave one →
  1. Napocel permalink
    Decembrie 24, 2013 17:40

    Sărbători cum ți le dorești și să ne reîntâlnim cu bine-n anul ce vine!

Butterfly sharing is caring

