Skip to content

Pauza de cafea de la facultate sau cum Tamara este prima care s-a evidențiat la Gala ”10 cei mai buni jurnaliști ai anului 2013”

Decembrie 20, 2013

Eu când îmi aduc aminte de facultate de puține ori îmi aduc aminte de teste, sau de prelegeri plictisitoare sau de nervi.

În schimb îmi aduc aminte de pauzele de cafea, unde ne duceam jos și beam cafea de 3 lei (când dam teza de licență deja era 3.50), de visele, planurile, bârfele care le vorbeam acolo. Despre bine, despre rău, despre cine se va căsători primul, despre ce trebuie de mai făcut pentru a fi admins la examene.

Țin minte că primul lucru care îl făceam când ajungeam la facultate era să intru în alimentara de la primul etaj, vânzătoarea deja mă știa, mormăiam ceva, luam cafea și mă duceam la al IV-lea etaj, acolo să merg cu grijă în caz să nu mă vadă persoana care făcea curățenie, pentru că iar îmi ținea morală de vreo 5 minute de cât de murdari sunt studenții și ce murdările lasă în urma lor, mai ales în aula Coval, deși eu mereu aruncam păhărelu la urna de gunoi.

Ieri am fost la Gala ”Cei mai buni 10 jurnaliști ai anului 2013” și asta m-a făcut să-mi aduc aminte de facultate, și cel mai mult m-a bucurat că Tamara Grejdeanu, care era cu mine în grupul C-083L, e prima de la noi care se evidențiază în Jurnalism (chiar dacă noi făceam comunicare) și mulți în anul I erau foarte supărați că sunt la comunicare și nu la jurnalism.

Tamara după facultate a făcut Școala de Studii Avansate în Jurnalism, iar eu ca fost-șef de grupă mă mândresc foarte mult cu faptul că în acest an, Tamara a fost aleasă ca Speranța Anului.

Tamara Grejdeanu, Speranța Anului 2014 în cadrul galei 10 cei mai buni jurnaliști ai anului PC: CJIM

Tamara Grejdeanu, Speranța Anului 2014 în cadrul galei 10 cei mai buni jurnaliști ai anului PC: CJIM

Iar eu la gală am băut ceai, pentru că nu găseam cafea 3 în 1 ca la facultate, azi am căutat-o pe net, și am găsit acest video, și m-a făcut și mai nostalgic.

Bravo Tamara, din partea șefului de grupă.

PS: azi îs nostalgic

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. it sells - apostu

Butterfly sharing is caring

