Skip to content

(video) Traducerea prezentării Miss Moldova, Valeria Țurcan, la Miss World 2013

Septembrie 11, 2013

Am observat că prezentarea Valeriei este foarte populară și m-am gândit că sunt foarte mulți oameni care nu cunosc engleza, așa că am decis să o traduc. Vedeți mai jos ce mi-a ieșit. Vă rog să-mi scuzați lucrurile care nu au fost traduse, dar, hey, traducerile nu se fac cuvânt în cuvânt.

Operator imagine și video: Victor Demidenco.

Prezentarea Moldovei o vedeți aici: Valeria Țurcan se prezintă

Aici: Atitudinea lui Viorel Mardare, da aici: Toate Miss Moldova din 2003-2013.

Aici e versiunea originală în engleză:

Eu, sunt bucuros.

Sunt viitorul.

Sunt viitorul.

No comments yet

Butterfly sharing is caring

