Skip to content

Îmi plac fetele în fustiţe şi în rochiţe şi pe biciclete

Iulie 10, 2013

papergirl5Eu când mă gândesc la fetiţe în fustiţe şi pe biciclete mă gândesc la filmul „One Day”. Şi deşi filmul s-a terminat aşa ştii, sentimentul de libertate şi de dragoste nu ştiu cum mereu este aproape.

Cât făceam cu Nata, Papergirl-ul mereu aveam imaginea de fetiţe în fustiţe în cap. Apoi când văzui şi pozele cu Doina apu în general topeală, apoi şi de pozele cu fetiţa pe care a fotografiato Iordache.

Acum în acest week-end aceeaşi Nata cu colegele ei de viaţă, pot spune, au decis să facă un marş pe biciclete ale fetiţelor în fustiţe. Şi pe mine mă omoară ideea de cât de sexy şi frumos e asta.

Fără niciunfel de cât de cool îs eu, ci naturaleţe, zâmbete şi fetiţe frumoase.

papergirl6

Aşa că vă recomand să vă rezervaţi duminica asta şi să vă duceţi. Ori cu bicicleta, ori să faceţi poze, va fi foarte frumos.

Detalii mai multe, şi cu indicaţii şi ale lucruri găsiţi aici: Fete pe biciclete

picnic

2 comentarii leave one →
  1. Greseli permalink
    Iulie 11, 2013 00:41

    Cam multe greșeli de limba română în acest articol. Păcat.

    • Iulie 11, 2013 00:43

      Aşa fac casting de redactori 😛

Butterfly sharing is caring

