Skip to content

Life is like Andy’s Pizza

Mai 4, 2013

Cum zicea Forest Gump, viața e ca la Andys Pizza, niciodată nu știi ce poți găsi acolo.

Eu mănânc din când acolo, îmi plac Potato Surprise, cândva avea un Panini Bun, și un Chicken Salat bun, dar le-au scos. Acum e fain să te duci ori dimineața ori când ai poftă de Potato Surprise cu sos mexican.

Selecția de bere cred că au trebui îmbunătățită, și promoția cu: Cumpără 5 pizza și primește un Slavutici de 2,5l, nu cred că este prea eficientă. Dar totuși, zilele trecute s-a început o campanie, interesantă, părerea mea, de a lovi în Andys.

Folosind desigur Social Media, unde ceva de rău, e share-uit și re-share-uit, și online poți foarte ușor distruge reputația unui brand.

Din  pozele lui Andrei Saltsyn și Lyosha Shimanovich, cică la Andys-ul de la Teatrul de Operă și Balet, s-a găsit un vierme și un prezervativ. Cred că poza nr.2 a stricat toată campania neagră, și a făcut din ceva foarte rău, un alt fel de trolling pe Facebook. Pentru că o dată, poți să mai crezi, dar a 2 oară, precis e planificat.

Și eu am trollit de asemenea, și vă invit și pe voi să puneți poze cu ceea ce ați găsit la Andys Pizza.

Eu, am găsit un stilou:

andys4

Andrei Saltsyn a găsit un vierme de pământ

andys2

Lyosha Shimanovich a găsit un prezervativ (probabil fiecare găsește ce caută)

andys3

Iar Nick Vitsinsky (preferatul meu troll din această serie) spune că a găsit un iPhone 4S într-un Mojito fără alcool, și speră că dacă ia unul cu alcool să găsească un iPhone 5.

andys1

Din toate aceste poze cea mai share-uită a fost poza cu viermele, voi ce credeți despre această acțiune?

PS: Eu am fost numa o dată Mayor la Andys da nu mai sunt.

No comments yet

Butterfly sharing is caring

