Skip to content

Mărțișor Challenge 2013

Aprilie 2, 2013

martisor2Mie îmi plac diferite provocări, și de la No Shave November, încoace am decis că voi experimenta chestiuțele acestea mai des.

Astfel, Mărțișorul meu de anul acesta a fost o astfel de provocare, pentru că dacă sincer, nu e foarte simplu să ai grijă de mărțișor o lună întreagă.

Despre Mărțișor 2013

În 2013 am dăruit mărțișoare (nu făcusem asta de vreo 5 ani, cred) și am primit mărțișoare (chiar am încercat să port vreo câteva).

Primele 2 mărțișoare de anul acesta le-am pierdut chiar în prima zi. Unul la Teatrul Cehov, deși l-am căutat printre scaune, și al doilea habar nu am unde a rămas.

Cel de al 3-lea care l-am primit în dar, a fost cu mine chiar și de 1 aprilie când căutam un copac unde să-l pun. Deși săracul, s-a rupt de vreo 3 ori, și a trebuit să am un mărțișor cu multe noduri. Dar asta m-a și învățat ceva. Atunci când ceva se strică sau se rupe, ceea ce îl face mai personal e nodul, lipitura ce îl aduce din nou. Fie asta o relație, o prietenie sau un mărțișor.

E ușor a crede în lucruri perfecte.

Apoi, pe lângă a pierde mărțișorul, revine o altă problemuță, ce faci cu mărțișorul când îți schimbi haina. Unde îl ții, cum îl ții. Cred că la anul îl voi pune la laptop.

Apoi, cam după 15 martie, încep să apară replicile de genul: ”Cred că ești unul din puținii care mai poartă mărțișor”, sau ”#ei mărțișorul asta e numai pentru 1 martie”

Un pericol pentru mărțișoare sunt microbuzele, un simplu contact mai personal, și se face schimbul de mărțișor. De asemenea dacă purtați rucsac, atunci aveți grijă unde puneți mărțișorul, pentru că punerea rucsacului în spate catalizează ruperea/pierderea acestuia.

Pentru mărțișoare, optați pentru un stil simplu: ceva bombicele alb-roșii și gata. După un timp orice detaliu în plus vă va părea monoton și vă va plictisi. Aduceți-vă aminte modelele de mărțișoare care le-am văzut după 15 martie, apu iaca de acelea să cumpărați la anul. Mie mărțișorul meu mi-a părut super comod și frumos, plus că avea și valoare personală.

Scoaterea mărțișorului.

Cred că foarte simplu, luna martie o putem numi postul mărțișorului, o lună în care o persoană are voie să facă ceva doar dacă are mărțișor. Mai interesant așa.

Apoi ajungi la sfârșitul lui martie (eu nu am înțeles bine pe ce dată trebuie să legăm mărțișorul de copacul de cireș – 31 martie sau 1 aprilie). Și emoția cu care legi mărțișorul aduce aminte a copilărie când ai făcut ceva în premieră, sau ai terminat de citit o carte pentru care toți te laudă, sau de a-ți respecta propria promisiune (să nu-ți mai rupi unghiile cu dinții, de ex).

Și astfel mărțișorul care timp de o lună a fost martor la toate trăirile tale (cum nu ai da e încărcat cu energia ta), nimerește pe un copăcel. Apoi peste un timp, copacul de care ai legat mărțișorul îți va aduce aminte de lucrurile trăite într-o lună de primăvară.

Poate anume asta poate fi o cutiuță cu amintiri. Alb-roșie. Undeva legat de un copac care poartă o dorință.

Voi vreți, cum vreți, dar eu voi purta și la anul mărțișor, dacă mi-l va dărui cineva care o dată cu mărțișorul îmi dăruiește și o parte din energia sa.

Între timp, o primăvară plăcută.

martisor27

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 2, 2013 09:47

    Cam oleaca ai intyrziat tu cu discutzia despre martzishoare.
    Eu de obicei le leg pe un bold micutz (de care des synt prinse etichetele la haine, sau se poate de cumparat) shi pun clei/lac pe nod. Nu se dezleaga, nu se pierd, shi se muta ushor de pe o haina pe alta.
    De obicei aveam un martzishor mai rezistent pentru haina exterioara shi unul de frumusatza inauntru. Cynd umblam la univer cel mai des puneam unul pe insigna de la geanta, ca sa shtiu precis ca este, chiar daca schimb hainele shi n-am cynd sa il mut. Dar anul acesta prima data n-am purtat martzishor. Pyna m-am apucat sa fac/caut, s-a terminat luna😦

  2. Aprilie 3, 2013 21:14

    Interesant acel martisor pe cafeluta. Chiar daca e seara, mi s-a facut pofta de o cafeluta.

Butterfly sharing is caring

