Skip to content

Because – you’ll like it

Martie 18, 2013

because7Mie îmi plac lucrurile frumoase făcute de cineva. Și acestea pot fi lucruri mari, sau lucruri mici, care au puterea de a aduce un zâmbet. Cândva cineva mi-a publicat pe perete un link cu 27 ways to make someone’s day awesome, și acolo la punctul 12 scria: scrie un review la un small business care îți place.

Iar mie îmi place inițiativa fraților Rudoi: Elena și Andrei, care au lansat un fel de mică afacere cu bean bag-uri (chestii de alea pe care stai ca să-ți vină inspirația).

Because

Cred că bean bag-urile de la Because (pere, sau vatman, sau perne, sau ce mai sunt acolo) sunt un cadou tare interesant pentru oricine. Eu tare m-aș bucura dacă de ziua mea aș primi unul personalizat cu numărul 27.

Sunt faine pentru birouri pentru pauzele creative, atât cât și pentru picnicuri. Eu când eram la webit 2012, în Istanbul, am adormit pe un bean bag de la conferință.

because5

De asemenea îmi place și conceptul vizual al lor și ideea. Și dacă-i întreabă cineva de ce se numesc Because, ei spus, Just Because, iar după Because poți spune orice: Awesome, Beautiful, Amazing, Interesting.

because6

La fel, Because ne-au ajutat și la transmisiunea Live, TEDxChisinau din 27 februarie  și ne-au adus câteva bean bag-uri pe care să stăm și ne-au făcut 2 cadou. Și văd o perspectivă foarte bună ca la majoritatea evenimentelor să fie un colțișor cu bean bag-uri unde oamenii ar putea să se relaxeze în pauză sau pur și simplu să stea și să vorbească într-o atmoferă mai creativă.

because1

because4

because2

Prețurile la Because variază între: 700 – 1050 lei. Și dacă vorbiți frumos cu Elena sau Andrei puteți să personalizați sacii cum doriți.

Pagina Because de Facebook o găsiți aici: fb.com/because.md

website-ul aici: because.md,

iar pe Andrei Rudoi îl puteți găsi la numărul: 069614545

because3

PS: Ziua mea e pe 27 mai.

No comments yet

Butterfly sharing is caring

