Skip to content

Week-end-uri la Erudit Cafe

Februarie 26, 2013

duplexOricât de lenoase nu ar fi unele week-enduri, dar mulți oameni le petrec la Moldova 1. Și atunci când rudele voastre se uită la Moldova 1, sâmbătă seara și se uită la oamenii care joacă Erudit Cafe se gândesc: ”Iati măi, cred că acolo numa cei aleși ajung”, iar dacă un nepot ajunge, e bucurie în tot satul.

Așa că dacă voi încă nu știați, să jucați acolo e mai simplu, trebuie să urmăriți știrile de genul acesta pe cuc.md: Hai la Erudit. Să vă înscrieți și să jucați.

Dar eu azi nu vă voi povesti cum și de ce trebuie de jucat la Erudit, dar cum noi a.k.a Duplex (Eu, Alex, Victor, Ion, Iulian, Dima, Nicu), am jucat și ne-am simțit cei mai cei. Și cei mai fraieri, dar și cei mai buni.

Povestea Duplex.

Înainte ca să ne numim Duplex am avut mai multe denumiri care ne-au fost refuzate, așa că Duplex seamănă mult cu Durex, și ne-am gândit dacă tot e luna dragostei, de ce nu?

În primul joc i-am întâlnit pe cei de la Neutru, știind deja că mai departe s-au calificat echipele WTH și Asachi (pentru cei care nu joacă CUC, acestea îs echipe de Top5/Top10, adică nu ții trali-vali)

Și apropo, Erudit Cafe e o sursă bună de a afla ce cântăreți mai sunt la noi în Moldova.

Primul joc îl vedeți în video de mai jos.

Pe urmă a trecut ceva timp și am venit la semifinale, jucam cu WTH, deci fără prea multe șanse, așa că am decis să ne distrăm. Iar la un moment dat pierdeam cu 4 la 11.

Și ca în povestea gogoașei, dacă de Neutru am trecut și de WTH aș trecut oare trecem și de Asachi?

Am mai jucat înainte de asta câteva finale, și pe toate le-am pierdut. Dar până la urmă, dacă tot nu câștigi contează să joci până la capăt și să te distrezi.

Vedeți finala în video de mai jos.

 

Alte emisiuni Erudit Cafe vedeți ori pe Moldova 1 sau pe CUC

2 comentarii leave one →
  1. kapa permalink
    Februarie 26, 2013 15:40

    cine-i in poza de sus?

Butterfly sharing is caring

