Skip to content

Victor Lebedev

Februarie 7, 2013

victor6Nu cred că cineva ar înțelege mai bine glumele mele specifice decât fratele meu. De asemenea ce știu eu, știe și el, și ce știe el, știu și eu. Uneori la CUC, e vreo întrebare la care sunt sigur că Victor știe răspunsul, atunci mă uit la el, și ambii înțelegem, și zâmbim, dar de cele mai multe ori aceste zâmbete ascund vreo istorie în sine.

Victor e prima persoană pentru care mă simt și m-am simțit responsabil. Mămica mereu îmi zice atunci când ea își face griji, că iaca voi avea și eu copii, și voi înțelege ce simte ea. Pot spune că cu Victor simt asta. Când a plecat în Armenia, deși știam că totul va fi bine și că mă bucur pentru el cu prima vizită internațională, nu am putut să mă liniștesc până să aflu că totul e bine.

Uneori vreau și el să trăiască lucrurile frumoase care le-am încercat și eu, alteori, știu că trebuie să-l încurajez să experimenteze ceea ce el vrea să experimenteze.

Despre Victor.

victor5Eu cred că Victor are o mai bună memorie ca a mea. Desenează mai bine, lucrează în photoshop mai bine, prinde limbile din mers mai bine ca mine, și eu tare vreau ca el să ajungă acolo unde el vrea.

El îi fascinat de cultura asiatică. Cu câțiva ani în urmă a început a învăța japoneza singur prin youtube tutorials, apoi cu vreo 2 ani în urmă s-a apucat de coreeană, la ULIM, ba chiar a fost foarte aproape să facă Facultatea de Coreeană.,  la mine tastatura și acum are limba coreeană pe ea. Acum învață chineza, și pare să-i placă mult. Așa că dacă aveți întrebări legate de cultura asiatică, întrebați-l pe Victor.

Lui Victor îi place să citească. Țin minte că eu i-am adus primele cărți cu Amos Daragon, și ambii citeam Jules Verne, acum el este foarte fascinat de fantasy. La citit practic în întregime pe Tolkien, și cred că toate cărțile de Game of Thrones. Ba și-a creat un club de lectură fantasy, unde băieții se strâng o dată la 2 săptămâni și își aleg o carte că citească. Iaca dacă asta nu-i sexy, apu eu nu știu ce-i sexy.

Apoi, fiind fascinat de Fantasy, Victor face ceea ce eu mereu am vrut – scrie o carte, puteți citi deja multe capitole cin această carte pe Blogul Cărții: Never Ending Fantasy sau pe pagina de Facebook: Asediu în Nord.

Din filme, ne-am uitat împreună și la Star wars, și la Lord of the Rings. Lui îi plac filmele bune, și știe foarte multe filme coreene care merită de văzut.

victor2

Creativitate

Când eram mai mici mereu invetam jocuri, sau le adaptam celea care nu le avem. Așa ne-am creat propriile noastre curse de formula 1 în caiete de matematică. Sau jucam fotbal cu ce vrem: Mingi de tenis, cap de păpușă de mână, o broască țestoasă, sticle, orice se putea rostologi, era bun de jucat.

Când eram mai mic, eu nu puteam suporta ca Victor să mă câștige în ceva, așa că regulile mereu le stabileam eu, și orice ar fi fost, eu câștigam iar Victor trebuia să accepte locul doi, dar persevera și mereu încerca să devină mai bun. Asta până la momentul în care, eu a trebuit să recunosc, nu doar că Victor mă poate câștiga, dar anume că eu deja îl câștig cu greu.

Și eu foarte mult mă mândresc cu ceea ce face Victor, și îmi place când oamenii îmi zici: ”Aaaaaaaa tu ești Alex, fratele lui Victor, da?”.

Pentru că dacă vine Lebedev Bros, atunci suntem de neoprit.

victor4

La fel când eram mai mici, fiecare colecționa ce putea, și cred că ambii făceam scheme geniale de buget, să arătăm cum să justificăm fiecare bănuț cheltuit dar în același timp să avem bugetul nostru care să-l cheltuim cum vrem. Au fost perioade de Mortal Kombat, Tekken, Turtle Ninja, și chiar School Girls.

Eu știu că dacă îi spun ceva lui Victor, atunci acesta va rămâne secretul nostru, orice ar fi, și oricum ar fi, și oricât de mult nu ne-am supăra unul pe altul.

Uneori îmi era frică ca Victor să nu crească în umbra mea, mai știi, aceleași grupuri de oameni, același liceu, aceeași facultate (eu cred că frații nu ar trebui să învețe în aceleași instituții). Și că mereu este pericolul ca toți să compare cu ceva ce eu am reușit, și eu niciodată nu îi zic, că iaca fă ca mine sau altceva, eu vreau ca el să facă ce vrea, iar eu voi fi aici să-l susțin și să-l iubesc. Uneori îmi pare că îmi petrec puțin timp cu el, și mereu îmi place când avem un timp pentru noi doi, și cu contează ce, un film, o bere, sau un mers pe jos, asta apropie oarecum, iar eu vreau să-l aud să-mi spună la ce visează și pe unde-i zboară gândurile.

Și eu știu că dacă eu o să-l rog ceva, el o să mă ajute și eu încerc să-l ajut cum pot.

victor3

Mie foarte tare mi-a plăcut să călătoresc cu Victor, vara asta în Timișoara, și sper să mai avem vreo călătorie doar pentru noi în timpul apropiat.

Anul trecut, la retorică, Victor a scris despre mine, și mi-a topit inima. Pentru că în fine asta e ceea ce avem pe acest glob rotund, oamenii pe care îi iubim și țin la noi. Și dacă voi căutați vreun sens al vieții, aceștia sunt ei. Iar Victor pentru mine nu e doar parte a familiei mele, ci însuși numărul 27. (february 7). Dacă tot îi căutați o semnificație a acestui număr.

Uneori dacă vreți să râdeți, să primiți un sfat bun, sau să vi se recomande ceva bun, vorbiți cu Victor, pentru că The time spent with Victor is never wasted time.

victor1

Victor, la mulți ani!

PS: Iar cântecelul ista tot Victor l-a făcut: Conquest of Mind.

3 comentarii leave one →
  1. Februarie 7, 2013 11:31

    La mulți ani Victor, după orologiu ( :D) Lebedev

  2. anonim permalink
    Martie 26, 2013 13:33

    oameni faini

  3. August 21, 2013 09:37

    atît de frumos ^-^

Butterfly sharing is caring

