Skip to content

Imaginați-vă Moldova fără bloggeri

Februarie 5, 2013

imagineCum zicea și John Lennon: Imagine all the people.

Eu cred că oamenii care au blog în Moldova au fost inventați, din nevoie, din creativitate, din dorințe sau din rezerve. Dar am observat o proprietate, scriu bine cei care-s mai puțini. Care după o căutare pe Google vei găsi persoana pe care o cauți. Persoane care nu se pot ascunde sub SEO-ul altor persoane, și nici chiar nu se tem să-și pericliteze numele.

În Moldova, cum vă ziceam o dată, sunt 8 de Alexandru Lebedev, dintre care i-am găsit pe 2 pe Facebook și doar cu unul am intrat în contact.

Apoi m-am gândit la alți oameni din blogosferă, și făcui o listă cu 27, ale căror link-uri le văd pe Facebook sau persoane pe care le am în blog-roll și mare mi-a fost mirarea să descopăr care este cel mai unic blogger din blogosfera Moldovenească, conform datelor MTIC:

Lista lui Fluturaș

27. Ion Grosu: 370 de oameni mai au numele acesta

26. Olga Railean: 75

25. Cristina Burlacu: 52

24. Vladimir Vieru: 39

23. Igor Guzun: 36 

22. Natalia Vozian: 28 (Nati Vozian e 0)

21. Elena Zgardan: 11

Deci din următoarele persoane, mai există doar maxim 10 persoane cu același nume

20. Vitalie Braniște: 10

18. Andrei Fornea: 9

18. Vlada Ciobanu: 9

17. Valeriu Pașa: 8

16. Nicolae Apostu: 4

14. Victor Chironda: 3

14. Artur Gurău: 3

12. Tudor Darie: 2

12. Sergiu Beznițchi: 2

Top 11 persoane îs unice, doar ele au numele lor în baza de date.

1. Doina Babcinschi: 1

1. Eugen Luchianiuc: 1

1. Alexandru Gurdila: 1

1. Cristina Evtodii: 1

1. Viorel Mardare: 1

1. Sanda Cojocaru: 1

1. Corneliu Gandrabur: 1

1. Dumitru Alaiba: 1

1. Dumitru Zagorneanu: 1

1. Radu Lisița: 1

1. Dragoș Galbur: 1

Concluzie:

Totul este simplu, dacă aveți un nume unic, făceți-vă blogger, lumea, conform statisticii, o să vă citească.

Dacă nu vreți ca persoanele dragi să fie bloggeri, schimbați-le numele sau puneți la copii nume care sunt mai populare, în 2012 de ex. cele mai populare nume au fost: Anastasia și Maxim.

Sau altă concluzie, toți bloggerii din Moldova au fost inventați de CIA, FBI, SIS și KGB (FSB), Scotland Yard și alte grupări ecologice din lume, iar în realitate pe toți îi cheamă altfel.

Citiți Bloguvern!

12 comentarii leave one →
  1. Februarie 5, 2013 10:39

    da eu credeam că articolul e despre altceva
    oricul haha

  2. Februarie 5, 2013 12:47

    Da eu ştiam că-s singură😛

  3. Februarie 5, 2013 12:54

    Tu m-ai intrigat….. In toata Moldova sunt numai 101 persoane cu numele Safaler, dintre care 25 is din linia 1 de rude (fratii tatalui + verisorii mei)….. 7 dintre care au nume care nu se mai repeta la altii si +8 flacai neinsurati. Da eu o sa astept pina cealalta Corina se marita😀

  4. Februarie 5, 2013 12:54

    hahaha interesant :))
    în cazu meu sunt 45😀

  5. Arincik permalink
    Februarie 5, 2013 14:33

    Ujas. Eu trebuie sa bloguiesc.

    • Februarie 5, 2013 17:03

      dap tu desenezi, cam tot aceea

  6. Februarie 13, 2013 12:21

    Acum, Alexandru, se poate de actualizat: http://aiciscriu.eu/ merge mai departe.

Butterfly sharing is caring

