Skip to content

7 resurse on-line de la Acasă la Fluturaș

Ianuarie 27, 2013

O dată vorbeam cu Mihai Clapaniuc, și eu i-am zis de o resursă on-line care l-ar fi putut ajuta să-și facă un colaj, și atunci el mi-a zis că: ”Knowledge should be shared”. Și eu tot cred asta.

De aceea vă zic azi despre câteva resurse care le folosesc eu pentru a-mi face viața mai ușoară și care plac vizual de asemenea.

1. Statigr.am

Dacă nu aveți instagram dar totuși vreți să găsiți pozele prietenilor voști, sau fotografii care au anumite taguri, sau în general să vă uitați pentru inspirația, statigr.am vă ajută mult. Eu pe instagra.am îs Doisapte, și mai urmăriți tag-ul #beering27

r1 

2. Infogr.am

La ultimul startup week-end, Anastasia, a avut idea să facă o platformă unde mai ușor să se facă infograficile, și după asta a apărut ceva de genul, nu știu dacă e a ei, sau pur și simplu alta, dar ea mie îmi place, și pentru Bloguvern când am folosit această platformă, articolul a fost popular: infogram pe Bloguvern

r2

3. Pin in the map

Atunci când vreți să puneți ceva pe hartă pentru a arăta diferite locuri și vizual mai bine de înțeles puteți folosi chestia asta cu hărți. De ex: Unde sunt gropi în Sectorul Buiucani, sau locurile unde te-ai sărutat, sau locurile unde se poate bea bere. Eu am folosit-o când am pus bisericile din Chișinău pe hartă. Pe lângă fiind ca imagine, harta poate fi și interactivă și asta e interesant. pin in the maps pe Acasă la fluturaș.

r3

4. Pixlr

Metodă foarte interesantă de crea colaje, de a edita un pic fotografiile, de a le face așa cum vrei tu. Resursa mi-o arătat-o Nastia, ea a folosit-o când făcea review-urile pentru Zorile.

r4

5. AmMap

Când vrei să crezi o hartă colorată cu diferite țări, regiuni. De ex în ce state din SUA ai fost, sau ai vreo colecție de ceva și vrei să hașurezi țările din care ai deja. Eu am folosit această resursă pe Bloguvern când am scris despre Viza spre Moldova.

r5

6. Soccerstand

Mie îmi place foarte mult tennisul și fotbalul, dar de multe ori nu reușesc să le privesc pe toate, dar vreau mereu să fiu informat despre clasamente, scoruri live și în general raitinguri. Așa mă uit uneori la meciuri și de ex. la Grand Slam-urile la tenis, ținând cu Djokovic și cu Liverpool. Plus că este mai rapid ca livescore-ul.

r6

Ca imagine l-am folosit când am scris că Novak Djokovic a devenit nr.1 mondial în 2011.

7. My-Hit

Aici mă uit la practic toate filmele care le văd on-line. Îmi place că este aproape orice film și că se încarcă repede. Uneori sunt în original, uneori dublate în rusă, dar oricum e primul site unde intru când caut un film. Și de aici vă recomand filmele de pe Film ca filmul.

r7

Dacă aveți voi resursele voastre care vă place să le folosiți, feel welcome to share.

Și să-mi ziceți dacă ați folosit vreo una de sus și cum v-a părut.

 

 

6 comentarii leave one →
  1. Tury permalink
    Ianuarie 27, 2013 11:37

    Doar Pin-ul in the map folosit-am. Am să trag un ochi și pe cele menționate de tine.

    • Ianuarie 27, 2013 11:37

      să-mi zici dacă ți-au plăcut

    • Tury permalink
      Ianuarie 27, 2013 11:39

      Oki, dragă Alex, le răsfoiescși revin

    • Tury permalink
      Ianuarie 27, 2013 14:07

      Interesante și-n primul rând, întradevăr foarte practice.

  2. Februarie 8, 2013 13:43

    Pixlr e ft nice, acu deja nu pot să mă opresc din editarea fotografiilor

Butterfly sharing is caring

