Skip to content

Culorile anului 2012

Ianuarie 6, 2013

colors23La sfârșit de an sau la început de an, majoritatea din noi se gândește la ce vrea, la ce n-a reușit, și își face promisiuni. Mie îmi place să mă uite peste pozele anului ce a trecut.

Așa am făcut și în 2010

Așa am făcut și în 2011,

Mai jos veți vedea care au fost culorile anului 2012 pentru mine, și mulțumesc fiecăruia care mi-a colorat anul și mi l-a făcut special.

Însă până la poze, 27 lucruri care le-am făcut și poate câteva concluzii:

27 things done in 2012

1. Am fost la saună finlandeză și m-am tăvălit dezbrăcat în zăpadă.

2. M-am plimbat cu gondola.

3. Echipa mea, Moon Power, a reușit 9 jack-poturi, și participăm la competiții de jocuri intelectuale în 3 limbi: română, rusă, engleză.

4. Am băut bere cehă în Praga

5. Am fost la concert Coldplay și pentru prima dată mi-am luat viză doar cu biletu la concert ca invitație.

6. Am mâncat ciocolată în Lviv.

7. Am mâncat marțipan în Budapesta, fost și la Poarta de fier acolo.

8. Am fost în echipa care a câștigat locu 1, la SICamp Moldova 2012, și locu 3 la Startup Weekend Moldova.

9. Am fost la 5 muzee de artă modernă în Praga, Ljubljana, Helsinki, Odessa, Kiev

10. Am citit 4 cărți de Kundera, 1 de Vonnegut, 1 de Beigdeber, 2 de Osho, 1 de Planeta Moldova (cam puțin, recunosc).

11. Mi-am cumpărat jocul Risk

12. Am dormit cele mai multe zile în cort, de când eu mă știu pe mine.

13. Fost în toate cele patru părți ale Moldovei: Nord (Lipcani), Sud (Cahul, inclusiv Giurgiulești), Vest (Nisporeni), Est (Criuleni). Și în Tiraspol, tot.

14. Am trecut pentru prima dată o graniță pe jos (la Kuchurgan)

15. Am învățat să fac deosebire între vinuri și bere.

16. Am călcat pentru prima dată în Asia (partea asiatică a Istanbulului).

17. Am fost pentru prima dată la mare, vara.

18. Am învățat să fac steluța în apă.

19. L-am întâlnit pe unul din ciuvașii care au creat jocul Angry Birds

20. Pentru prima dată un articol de-a meu a avut peste 1.000 de share-uri, și a fost unul din cele mai citite din articolele scrise în română din România și Moldova: Fete din AIESEC

21. M-am tuns scurt.

22. Sunt parte a echipei TEDxChisinau și am ajutat la organizarea TEDxLipcani

23. Am mers de la Patria Lukoil până acasă, pe jos.

24. Am zburat pentru prima dată din aeroportul din Chișinău.

25. Pentru prima dată am fost cu o persoană în peste 12 orașe și în 4 țări diferite.

26. Am fost arătat pentru prima dată într-un an la 4 televiziuni diferite (asta mai mult lu mama-i place).

27. Sunt fericit.

5 comentarii leave one →
  1. Tu stii cine:D permalink
    Ianuarie 6, 2013 20:34

    kruta ciuvak:))) tak derjati!!!

    • Ianuarie 6, 2013 20:35

      ș eu am obținut să am poze cu tine, drept că majoritatea numa cu jin, da și să-i fași, tot e un început.

  2. Ianuarie 6, 2013 22:02

    fine! noi cuceriri pentru 2013! tak derjati! 😉

  3. Ianuarie 12, 2013 14:42

    Frumos, bravo! Principalul să fii fericit și mai departe, că de aici vine totul 🙂

Butterfly sharing is caring

