Skip to content

My No Shave November 2012

Decembrie 1, 2012

black-t-templateMișcările No Shave November (tot părul facial) sau Movember (doar mustățile) sunt mișcări pentru a atrage atenția. Atenția asupra unei cauze nobile (cum ar fi cancerul la prostată) sau atenția că dacă există un nucleu de oameni entuziaști, atunci se pot primi multe.

Noi iaca pentru prima dată am încerca să facem No Shave November în Chișinău, mai ales că la noi în societate un bărbat prezentabil trebuie să fie zilnic bărbierit, la patru ace, și etc, în caz contrar pur și simplu nu-i serios. La anul precis ne înscriem echipa în mișcarea globală.

Oricum pentru noi experimentul a fost interesant, și pentru persoanele care ne urmăreau cred că la fel. Exact câți participanți au fost, nu știm, dar la o bună majoritate din ei pozele le puteți vedea aici: No Shave November Chisinau.

Să nu te bărbierești multișor timp e ok (că eu tot de obicei mă rad o dată la o săptămână sau la două), oricum când treci de ritmul obișnuit la bărbieritului începi să te simți ciudat, dar în același timp nu ții a renunța mai ales dacă ai ajuns până aici.

La sfârșit de lună am făcut și un party al bărboșilor, și au venit mulțișori oameni, și JurnalTV-ul.

barba27

Iar aici puteți vedea progresiv cum a crescut barba mea:

Iaca și eu cu Alexei

barba26

Și cum la mine e before and after. Eu m-am distrat, deja vedem ce spun și alții.

end

4 comentarii leave one →
  1. Nica permalink
    Decembrie 1, 2012 19:42

    arăți mai fine cu barbă – la fel și majoritatea participanților))
    2 weeks would be enough, though😀

    • Decembrie 2, 2012 00:08

      hmmm ill think about it

Trackbacks

  1. (foto) Lăsați-vă mustață! Din 1 noiembrie în Moldova începe #Movember | #diez

Butterfly sharing is caring

