Skip to content

#swmd – Rezervă-ți online locul de mormânt

Noiembrie 24, 2012

Eu am norocul mai totdeauna să nimeresc în echipe tare bune și tare nebune de oameni. Echipe cu care poți fi creativ, cu umor negru, să glumești și în final să iasă ceva tare frumos. Și în final, contează mai mult experiența, amintirile și legăturile care le-ai făcut cu persoanele din echipă.

Așa mi s-a întâmplat și în 2008, la o tabără creștină, unde eram echipa Gailand, cică țara fericirii, și în 2008, unde eram ZamăTV.

La SicCamp eram în Parkanoid, iar la StartUp Weekend din noiembrie 2012, eram în echipa DigMeDeeply (cam oleacă perversă denumirea) – unde am lucrat să facem o platformă online de rezervare a locurilor de veci. Și dacă sincer până să începem să lucrăm habar nu aveam de prețurile care există, care e procedura, etc.

Aici găsiți pagina de Facebook – DigMeDeep.ly, iar aici website-ul nostru: Digmedeeply.com

De obicei te ciocnești de asta când nefericirea se întâmplă și atunci nu prea acord timp la detalii și cât își cere fiecare atâta dai.

Iată acestea sunt prețurile de la cimitirile noastre din Chișinău, totuși la Armenesc fără legături ajungi foarte greu. Iar acolo foarte multe locuri sunt rezervate deja.

Știind care sunt taxele, nu sunt foarte multe companii care se ocupă full-service de înmormântări, cred că am putea să le numărăm pe degete. Noi am vorbit cu Ritus, dar mai este și Angel, din câte am înțeles.

Și oamenii mor, așa zice Biroul Național de Statisitică.

În 3 zile, am aflat cam tot ce se putea de aflat despre înmormântările din Chișinău, iar la StartUp Week-end am luat locul 3. Vedem deja ce facem mai departe cu ideea. Iar dacă ați spune că suntem cu totul nebuni și fără simțire, aflați că în Moscova nu demult s-a implementat un asemenea sistem. Noi când am aflat ulterior, am zis că GMTA.

Eu cred că prin așa de idei, încercăm să ieșim din tabu și să gândim mai larg. Și nu anume doar moarte sau sex, sau numaiștiueuce, dar idei care par ireale, care par amuzante, dar dacă stai și te gândești un pic îs foarte reale. Eu zic că trebuie să fim nebuni ca să fim buni.

La #swmd, ne-am și distrat, fiecare care venea în camera groparilor, se umpleau cu o doză de energie pozitivă.

 

Mulțumesc mult echipei care a susținut ideea lui Geo inițială, și au avut curajul să încerce ceva care era diferit. Cam asta, aștept să-mi spuneți ce credeți voi și ca la desert video nostru de prezentare.

No comments yet

Butterfly sharing is caring

