Skip to content

Două scrisori din trecut.

Noiembrie 5, 2012

Uneori când nu sunt sigur de anumite lucruri, și aș vrea să văd cum ele s-au rezolvat în timp, îmi scriu o scrisoare în viitor (pe futureme). Uneori le aștept să vină, alteori uit că mi le-am scris.

Recent am primit două, una din iunie 2012 și alta din noiembrie 2011. Și în același timp e și plăcut e și ciudat să vezi ce vroiai atunci, ce s-a întâmplat și ce vrei acum.

Iunie 2012, către Alexandru Lebedev

Hey Ciuvak.

Eu înțeleg că ești într-o situație delicată și în Cehia vrei să te duci și în Europa tur să te duci.

Ridică capu și spune-mi că totu e bine chiar dacă sunt multe complicații. Zi-mi că totu a rupt și s-a meritat.

Eu nu știu ce o să fie peste 4 luni, dar tu deja știi. Uneori te invidiez pentru asta, alteori nu chiar.

Deci tu azi ai decis așa: să te duci prin Europa și să te duci cu Natalia în Cehia. Oricât ar costa asta.

Iaca eu sper că tu ești hăpi și totu e bine. Iaca eu tare acu sper asta. Și dacă citești tătă asta zi-mi că totu a rupt.

Numai fun,

Alex

Noiembrie 2011, către Alexandru Lebedev

Eu,

Azi eu îs obosit, iar atunci când ești obosit nu ești optimist din nici un punct de vedere. Nu știu de ce am sentimentul că am rămas blocat în țară. Și sper să nu mă sufoc din cauza la asta.

Și acu soluții prea deștepte în cap nu-mi vin deloc, deloc. Știu că va treb să aplic, da și mi-i frică și mi-i lene, de fapt mai mult frică. Vreau iar să călătoresc, vreu să mă duc departe, departe.

Al de corason, nu știu ce mă așteaptă. Eu deja practic nu am sărutat pe nime de 2 luni și asta influențează negativ asupra mea. Și nu știu dacă vreau să mă bag în ceva, iar în același timp vreau ceva frumos, vreau romantism și țineri de mână.

Sper că acum când citești ai păr lung, trebuie să ai păr lung și ai multe multe multe chestii care să mi le amintești și să ți le aduci aminte.

Scrisoarea asta va veni cam cu vreo lună înainte de sfârșitul lumii așă că nu te teme și enjoy life. Apoi eu sper că la anu eu îmi voi putea permite tupa să mă duc undeva cu cineva.

De ce noi la moment niciodată nu știm nică clar, pt că amu m-o trăsnit că noi scrim scrisorile astea pt că vrem un rsp, și acel rsp peste un an doi se va vedea, dar acum nu.

Acum îmi place de cineva dar ce va fi peste 1 an, a?

PS: Toamna îi frumoasă și all you need is Beatles.

2 comentarii leave one →
  1. nadejda permalink
    Noiembrie 5, 2012 11:46

    tare frumos ca te imparti si cu noi🙂

    • Noiembrie 5, 2012 15:00

      păi poate așa unii vor realiza că nu doar ei au astfel de lucruri pe cap

Butterfly sharing is caring

