Skip to content

Street Music in Prague

Octombrie 5, 2012

Eu am impresia că în orașele unde sunt turiști, și străzi multe pietonale, muzica e mai bună și arta mai frumoasă. În Praga am văzut mulți oameni care cântă în stradă. Unii așa își câștigă pâinea, alții încearcă să se lanseze în muzică, iar alții doar din plăcerea muzicii.

Barry îmi spunea că a văzut aceeași cântăreți și în Budapesta sau Ljubljana. Ei așa se fac cunoscuți pe Youtube și își vând primele albume. Multe formații (Oazis sau ZAZ de ex) s-au lansat așa. Fiecare nu cere doar bani dar vând albume, fac poze cu tine și-ți dau și autograf.

Fiecare are aparatură bună iar sunetul e drăguț. Rock, jazz, etno, folk, de toate poți auzi. Mai jos vedeți câțiva din câți am putut să-i ascult.

Un bătrânel tare drăguț

Un pic de muzică clasică

Mai multă muzică clasică

Din suflet cânta băiatul, mi-o părut tare simpatic. Cânta Hallelujah.

Iar bătrânelul părea că se distrează cu fete frumoase

Asta am zis că e o foarte bună publicitate la pantofi

Mai excentrici și mai medievali

Muzică netradițională

Muzică de ghetto

Mai spre jazz

Chiar jazz

Muzică pe pod

Iar pe hârtiuța la acest băiat scria: ”I can smile all day, how about you?” și pur și simplu sta acolo și zâmbea trecătorilor. Hai să zâmbim și noi.

No comments yet

Butterfly sharing is caring

