Skip to content

Eu cred în frumusețe

Septembrie 20, 2012

Eu mereu am crezut că acolo unde sunt persoane frumoase, acolo și se întâmplă lucruri frumoase. Unii cercetători (nu britanici) au demonstrat că oamenii care se simt frumoși reușesc mai multe.

Și eu mereu m-am aflat printre persoane frumoase, așa că nu mă întrebați de ce tot ele apar pe fete frumoase. Iar în același timp, am observat că la aiesec, nu contează care, Chișinău, Iași sau București sunt oameni frumoși mai ales fete frumoase.

Acum, până pe 28 septembrie, AIESEC Chișinău/Moldova au deschise aplicările, așa că dacă vrei să faci lucruri frumoase, cu oameni frumoși și mai ales cu fete frumoase, aplică, aici găsești link-ul: Aiesec application. Așa nu doar vei fi tu frumos/frumoasă dar vei răspândi frumusețe. Dar dacă știi pe cineva care ar putea să o facă, spuneți-le.

Eu mă axez mai mult pe fete, deoarece ele tare mie îmi plac. Și uite câteva din ele care au strâns numeroase priviri atât în proiecte, pe stradă sau pe fete frumoase.

Aliona

Veronica

Olesea

Marina

Danilusha

Felicia

 Mariana

Diana

Nastia ❤

Mai multe fete frumoase găsiți pe fete.din.md iar informație despre aiesec pe: chisinau.aiesec.md

14 comentarii leave one →
  1. Arincik permalink
    Septembrie 20, 2012 15:48

    Da asta matinca e numai pentru studentzi

    • Septembrie 20, 2012 16:09

      Arincik, tu deja faic lumea mai frumoasă în alt fel:) hug :* da dacă ai cunoscuți studenți, apu zi-le.

  2. Septembrie 21, 2012 20:52

    Reblogged this on EU – Junioru and commented:
    NO COMMENT! 🙂

    • Septembrie 23, 2012 00:24

      Like pentru articol 😀

    • Septembrie 27, 2012 22:47

      Like-ul e a lui @fluturash27 😉 Io am facut doar share – I DO BELIEVE IN BEAUTIFUL!!! Ur too 😛 in particular 😉

Trackbacks

  1. Olesea | fete frumoase
  2. Felicia | fete frumoase
  3. Eugenia | fete frumoase
  4. Cristina | fete frumoase
  5. Marina | fete frumoase
  6. Daniela | fete frumoase
  7. Cornelia | fete frumoase
  8. Mihaela | fete frumoase
  9. Elena | fete frumoase

Butterfly sharing is caring

