Skip to content

Turbo Carnival of Rust

Septembrie 19, 2012

Week-end-ul trecut am fost la Coldplay tucma în Praga, acolo vorbeam cu persoanele care m-am dus că oricând nu te-ai unde undeva, dai peste un festival/carnaval iar în Moldova majoritatea concertelor se amână.

Dar chestiuța ce mă bucură că toamna asta totuși are evenimente. S-a deschis strada pietonală și oamenii joacă acolo fotbal, pe 23 vine TEDxChisinau: Next Level, apoi pe 28-29 septembrie, Turbo Carnavalul, apoi Sărbătorea Vinului.

Și eu am speranța că dacă evenimentele se vor înteți, atunci o sărbătoare nu va fi doar un motiv pentru a cinsti 50g dar de a te bucura de atmosferă și de muzică și de a te simți festiv.

Eu la Turbo Carnaval mă duc pentru Sister Bliss, cred că va arăta tare sexi pe scenă.

Plus aș vrea să văd oameni îmbrăcați ca și la Electric Daisy Carnavalul din New York.

Organizatorii chiar spun că cei care vor veni îmbrăcat deosebit, îi așteaptă surprize, li se va face upgrade la bilet până la vip și vor putea lua autografe de la cântăreți.

Aveți o toamnă frumoasă!

3 comentarii leave one →
  1. Septembrie 21, 2012 22:21

    hi hi astazi mi-am procurat bilet 🙂 ne vedem acolo,ma voi stradui sa ma imbrac deosebit 🙂

  2. Septembrie 29, 2012 13:13

    am fost aseara…a fost tare super…!!! distractie placuta!!!

Butterfly sharing is caring

