Skip to content

Happy Blog Day 2012

August 31, 2012

Ziua bloggurilor a ajuns la ediția a 7, cel puțin pentru mine pentru că văd că global tot mai puține articole apar despre această zi, oricum asta nu încurcă să vă recomand 5 bloguri care eu cred că merită răsfoite.

Mie îmi plac blogurile care aduc creativitate acolo, lucruri pe care le ignorăm, lucruri care ne inspiră și lucruri care putem să le adoptăm. Plac blogurile care oferă recomandări sau care îți fac ziua un piculeț mai frumoasă. Bloguri pe care intri și știi că nu îți oferă informații care în principiu mâine nu va avea nicio valoare.

Plac blogurile care pot publica logo-urile la Jocurile Olimpice de când s-au început până acum, fără a se opri la critici: ”Și de ce mi-ar trebui mie să știu asta”. Pentru că așa ne ajutăm unul pe altul să creem, să remixăm. Eu mereu am spus că eu îmi folosesc blogul ca sursă de inspirație.

Îmi plac blogurile de nișă, bloguri care sunt citite doar de cei interesați de un subiect, bloguri pe care ajung oameni care scriu doar anumite combinații de cuvinte. Poate au mai puțini vizitatori, dar acei vizitatori sunt de calitate.

Și iată așa cele 5+2 recomandări ale mele, dar nu înainte să vedeți care au fost recomandările mele din 2011: Happy Blog Day 2011

Happy Blog 2012

1. Blogul lui Thaeger

Aici puteți găsi multe chestiuțe interesante integrate de design. Cum ar arăta de exemplu supereroii în tablouri al de Da Vinci, sau mașini Star Wars, sau evoluția Hipserilor sau cum ar arăta vedetele făcute din lego. Sau evoluția multor logouri. Eu pe aici intru din când în când și stau ca minimul vreo oră să vă tot ce îmi pare mie interesant. Recomand.

2. Degustare de bere

Acest blog de bere îmi pare interesant și un pic altfel de blogurile care le avem în Moldova, și mai ales că încă există. Blogurile de nișă (dacă nu e modă) greu au viață mai lungă. Acest blog propune tipuri de bere, poate locul unde să le găsești, cum să bei anumită bere și în general informații interesante despre bere. Cred că iubitorii de bere vor aprecia. Mie el îmi place, mă face să-mi fac un to-do list cu bere pe care am băut-o și pe care n-am băut-o.

Cine are grijă de blog, respect.

3. Ultima carte citită/ Liviu

Acest blog l-am găsit întâmplător în timp ce căutam review la o carte. Acest băiat Liviu vreo doi ani tot scria review la cărțile ce le citea și așa pe urmă a fost contactat de libării care deja îi dau special cărți ca să le citească și el să scrie review. Eu așa am aflat că xerox-ul care mi l-a da Iura cu Eseu despre orbire, de fapt a fost scris de Sarmago, în plus e bună sursă de a-ți găsi ceva de citit când nu știi ce să citești.

4. Intereshki

Lucrușoare interesante prezentate sub o formă simplă. Acest blog nu știu dacă va mai continua, dar vă recomand cu mare inimă să răsfoiți tot ce este acum pe el. Vă va face să zâmbiți la sigur.

5. Design Tutorials

Un fel de blog a lui Corneliu Comendant care te îndrumă cum să folosești uneltele de design. Uneori când nu știu ceva intru pe aci, pentru că știu că asta Cornel învață, cred că e destul de folositor, părerea mea. Pentru că dacă mai ai îmtrebări pe urmă, știi că îl poți găsi pe Cornel pe Facebook.

Alte două bloguri frumoase

a. Fete frumoase

Acesta e blogul meu de fete frumoase și încercarea mea de a promova o frumusețe cu intertext, cu șarm, o frumusețe care o vezi prin ochi și nu prin sâni (deși îmi plac sânii).

De asemenea încercarea mea de a-l face corect, vorbind cu fiece persoană în parte dacă se poate sau nu se poate, de a da autorul fotografiei atunci când îl știu.

Mulți mă întreabă, și care e scopul acestul blog: Eu spun de a înțelege că în jurul nostru toate fetele îs frumoase și nu trebuie să căutăm nu mai știu eu ce tipaje de frumusețe pe nu știu unde. Ele sunt, iar noi trebuie să deschidem ochii. Plus că, în Moldova sunt multe fete frumoase și deștepte și credeți-mă persoanele care eu le postez au personalități foarte puternice, nu doar a pretty face.

Dacă aveți recomandări de fete frumoase, mă contactați.

2. Never Ending Fantasy

Acesta e blogul lui frate-miu, Victor Lebedev, el acolo încearcă să scrie o carte fantasy și deja are vreo două capitole. Dacă le citiți vezi recunoaște influențe dar în același timp ceva propriu. Apoi câte bloguri din Moldova știți unde se scrie o carte capitol cu capitol. Uneori Victor îmi spune că nu pre are vizitatori să-i ofere feedback la ceea ce scrie, dar el continuă să scrie, de aceea sunt foarte mândru de fratele meu.

No comments yet

Butterfly sharing is caring

