Skip to content

Once upon a time la Academia Ideilor

August 29, 2012

Eu când îmi amintesc de Academia Ideilor, îmi amintesc de oamenii pe care i-am întâlnit acolo. Oameni cu care la început abia ne cunoaștem, apoi cu care dezbăteam idei mai bune sau mai rele, mai naive sau mai serioase. Oameni cu care pe urmă organizam evenimente și mâncam prin Gălbenușuri. Oameni cu care jucam poker și Mafia.

Oameni care acum sunt alumni ca și mine, obținând bursă în Statele Unite.

Oameni cu care acum joc CUC și care sunt în echipă la mine.

Oameni cu care particip la concursuri și oameni cu care lucrez.

Oameni cu care descoperi Moldova și organizezi excursii.

Oameni care te ajută în ceea ce tu încerci să implementezi și oameni cu care îți face plăcere să vorbești.

Oameni cu care poți să organizezi flasmoburi pe Facebook sau cu care poți bea pur și simplu o bere.

Oameni care îți pot da sfaturi și recomandări. Oameni care știi că sunt profesioniști în ceea ce fac și în același timp rămân interesanți și pozitivi.

Când am aplicat la Academie, aceasta încă nu era Academie și am scris următoarea scrisoare de motivare

”Stimați Membri Clubul IDEA,

Mult compot n-o să torn și multe chestii din scrisorile de motivare standard pe care le găsești pe Google, n-o să le spun.

De când știu eu de existența Clubului IDEA, apoi prin inițiativa Parlamentului Virtual văd că Clubul are o direcție, motivație și scop, de aceea aș vrea și eu să fac parte din acest Club.

Vreau ca prin ceea ce sunt eu ca individualitate apoi prin ceea ce înseamnă clubul ca un colectiv să putem aduce o schimbare și să educam în Moldova o piață liberă a ideilor și curajul de a vocifera aceste idei și de a le implementa.

Respect,

Alexandru Lebedev”

Aplică la Academia Ideilor 3

Apoi anul trecut l-am trimis și pe frate-miu la Academie, și acum v-o recomand și vouă. Știu că totul contează ce oameni vor fi acolo, și eu am încredere în voi și în Mihai Bologan că ceea ce a fost va rămâne de calitate. Cum a fost anul trecut și ce oameni au fost, vedeți aici: Pagina AI2

Detalii despre cum se prezintă Academia Ideilor 3 și ce veți face găsiți aici: Academia Ideilor 3.

Formularul de aplicare e aici: Formular Academia Ideilor 3.  Deadline: 7 septembrie.

Dacă aveți întrebări, contactați-mă.

Iată așa a fost Academia pentru mine:

PS: Da mie îmi este foarte dor de Academia Ideilor 1.

PPS: Academia Ideilor nu e o școală de leadership, ci un grup de oameni ce au inițiative și încearcă să lucreze împreună.

PPPS: Scoateți de pe pagina Academia Ideilor ultimele postere și coveruri.

No comments yet

Butterfly sharing is caring

