Skip to content
9 comentarii leave one →
  1. Iulie 30, 2012 12:23

    și eu de atunci🙂
    Sydney și Torino sunt my fav😡

    • Iulie 30, 2012 12:27

      altbertville tot frumușel

  2. Tury permalink
    Iulie 30, 2012 12:41

    Splendid. Și la noi acum, e o expoziție în cadrul Casei Radio (radioul public regional Radio Cluj), cu afișele JO începând din 1800 și ceva până azi.

    • Iulie 30, 2012 12:52

      fain🙂 să dai link după ce faci poze

  3. Tury permalink
    Iulie 30, 2012 12:45

    http://www.radiocluj.ro/ro/detalii/stire/expozitie-cu-toate-afisele-jocurilor-olimpice-la-galeriile-radio-audiogalerie.html

    Am câteva zile libere dar am să le fac poze când mă duc la serviciu, am fost ieri dar nu aveam aparatul foto cu mine

  4. Tury permalink
    Iulie 30, 2012 13:13

    În anunțul de sus, anunul colegilor din Radio Cluj, sunt o parte din afișe

  5. Iulie 30, 2012 22:54

    Sydney am s-o ţin minte. Andreea Răducan a meritat aurul şi idioţii nu i l-o dat niş până azi. Atena tot a fost memorabil, în sensul bun deja😀

    • Iulie 30, 2012 22:56

      Ooo da o țin minte ș eu pe andreea răducan

Butterfly sharing is caring

