Skip to content

Tastatura a murit, trăiască tastatura

Iulie 19, 2012

Eu când am terminat liceul și am intrat la buget la facultate, în loc să plătesc contractu mi-am luat calculator. De atunci nu am mai cheltuit bani la internet cafe-uri decât pentru printere.

Atunci mi-am luat tot pentru calculator pe bucățele. Între timp mi-a murit șoricelul și acum stau cu unul micuț de la laptop, iar pe tastatură am vărsat de vreo 3 ori ceai.

H, L și ? greu se apasă. Azi Luchianiuc o anunțat că Microsoft Moldova dă spre testat o tastatură și un șoricel și eu vreau să le încerc.

Iaca așa arată:

Și de ce mi-ar trebui ea mie? Pentru că așa mă voi culca mai devreme, voi termina mai repede de lucrat și poate îmi schimb tastatura.

Mai multe detalii tehnice pe care eu încă nu le pricep le găsiți aici: Microsoft product 

Butterfly sharing is caring

