Skip to content

4 + 3 schimbări pe care le-a făcut recent Facebook-ul

Iunie 29, 2012

Facebook-ul face practic zilnic schimbări, ba schimbă cum se afișează fotografiile, ba cum să cumperi Facebook ads sau cum să vorbești pe inbox.

Vă arăt 7 schimbări care eu le folosesc, îmi plac sau nu-mi plac. Despre adăugarea rolurilor la administrarea paginilor de Facebook nu vorbesc, eu nu prea le văd cu ochi buni.

4 schimbări pentru utilizatori.

1. Pe chat-ul Facebook au apărut emoticoane. Asta e bine așa cum le mai diversific, până acum foloseam maxim 5. Apoi cred că ar trebui să se inventeze emoticon pentru îmbrățișare.

2. Facebook-ul a schimbat la toți adresele de email cu nickname-ul tău@facebook.com. Eu cred că nu e deloc frumos din partea lui ceea ce a făcut. Dacă vrei să vă restabiliți vechiul email înapoi, intrați pe lifehacker, recomandat de Paul Sanduleac.

3. Facebook-ul deja îți dă posibilitatea să-ți editezi comentariile chiar dacă cineva a comentat după tine. Acum ca să-i prinzi pe oameni cu anumite declarații trebuie să faci print scrinul tăt timpul. În rest cred că e destul de comod, pentru a corecta greșelile care apar mecanic.

4. Una din opțiunile noi care au apărut, e locul unde se afișează like-ul când îl pui la vreun articol sau ceva pe site-uri exterioare. Mai înainte apăreau ca postare pe Timeline-ul tău. Asta făcea uneori să nu pui like sau să pui like dar pe urmă să ștergi postarea de pe wall. Acum frumușel apare în activități, și poți să dai like la ce vrei, acolo îți va apărea doar ultimul like.

3 schimbări pentru cei care administează Pagini Facebook.

1. Facebook încearcă să facă mai ușor mutarea de pe o pagină pe alta, dacă până acum încă mai trebuie să faci vreo 2-3 clickuri până a apăra Use Page as, acum asta apare sus.

2. Se poate să-ți editezi Vanity URL-ul în caz că l-ai greșit prima dată când l-ai setat, sau să ți-l schimbi în general. Până acum trebuia să trimiți un request la Facebook să aștepți să îți permită să schimbi. Acu doar te duci în setările paginii. Oricum îl poți schimba doar o dată.

3. Dacă încă cineva nu știe poți să postezi pe paginile de Facebook în viitor, sau oricând vrei tu. Asta e comod când trebuie să publici ceva în week-end dar vei ști că ești plecat. Eu am experimentat asta 2 săptămâni în urmă când am scris pronosticurile pentru meciuri.

Dacă ați mai văzut vreo schimbare, sau ce vă place și ce nu vă place lăsați în comentarii. Iaca o zi frumoasă și nu stați mult pe Facebook.

9 comentarii leave one →
  1. Tury permalink
    Iunie 29, 2012 12:20

    Cea cu editarea comentariilor e foarte bună.

  2. Iulie 1, 2012 09:31

    iaca faza cu email-lul m-a dat gata, mare prostie😦 în rest, îmi plac schimbările🙂

    • Iulie 1, 2012 15:03

      eu tot așa mă gândea, că atunci când aveai nevoie de email îl luai de pe fb. da acu …

  3. alexa permalink
    Iulie 13, 2012 14:05

    nu mai primesc notificari at cnd cnva comenteaza la starea de relatie civila sau atunci cnd primesc like la un comentariu de al meu:(..oare din ce cauza?

    • Iulie 13, 2012 20:22

      trebuie să fie vrei problemă la facebook, fac modificări probabil.

  4. Dan permalink
    Iulie 24, 2012 18:42

    M-am saturat de schimbarile astea de la Facebook care nu fac altceva decat sa ne pune in pericol datele
    http://www.dcnews.ro/2011/10/care-sunt-efectele-negative-ale-schimbarilor-periodice-la-nivelul-facebook/

    • Iulie 24, 2012 22:49

      dc unele sunt benefice, de ex acum nu poți să-ți schimbi ziua de naștere la nesfârșit

  5. claudia permalink
    Septembrie 9, 2013 15:29

    puteti sa-mi spuneti si mie daca va pricepeti de ce nu-mi mai apare nimic la noutati- nu vad postarile prietenilor mei doar o pagina alba. multumesc anticiat

Trackbacks

  1. 4 + 3 schimbări pe care le-a făcut recent Facebook-ul « VOXPUBLIKA| Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md

Butterfly sharing is caring

