Skip to content

Fiecare vrea să fie Matt

Iunie 21, 2012

Eu cred că oricine vrea să fie Matt, și nu pentru că Matt e frumos, și nu pentru că e deștept, și nu pentru că Matt a câștigat nu mai știu ce premiu, sau dacă adaptez la Moldova, a dat BAC-ul și licența pe 10.

Oricine vrea să fie Matt pentru că-i pozitiv, și pentru că i se simte spiritul liber să zboare oriunde.

Prima dată am auzit de Matt vreo 2 ani în urmă, de la Andrei Fedoreev, și azi am văzut filmulețul lui Matt 2012, și mi-a schimbat starea de spirit.

Așa că azi, eu vreau să fiu Matt, azi eu sunt Matt. Și dacă ceva Matt tot îi născut pe 27.

Și acum un pic de umor de la College Humor.

Întrebarea acum e alta, de ce vrem noi să fim Matt?

6 comentarii leave one →
  1. Alex permalink
    Iunie 21, 2012 11:22

    nu as vrea sa fiu Matt. Am un prieten din SUA care se numeste Matt. E ca si toti ceilalti. si nu e chiar asa cum e descris aici😀😀😀

  2. anna permalink
    Iunie 21, 2012 21:45

    Ohad e ca Matt, numai ca-i de-al nostru🙂

  3. Iunie 24, 2012 02:44

    pe 27 nu-s nascut, Matt nu is, pe 10 BAC-ul nu l-amdat, numai licenta, dar apreciez ca esti Matt. Pana la urma, orcine ai fi to 27 esti si falfai din aripi…. good job an d post – daca nu Matt, atunci cine? ThumbsUP!

    • Iunie 24, 2012 03:15

      merci🙂 tu tot poți fi matt

Butterfly sharing is caring

