Skip to content

Avengers în variantă românească

Iunie 18, 2012

Azi am dat peste un proiect ce a participat la concursul Pepsi Refresh: ”Avem și noi super eroi”. Și mi-a părut foarte bun din mai multe motive.

1. Că așa generațiile noi s-ar rentoarce la poveștile populare.

2. I-ar avea pe eroi pe Făt Frumos și Prâslea cel voi, și nu pe Batman sau Spiderman.

3. Se poate declanșa mai multe idei despre eroii din povești, de ex eu mereu l-am admirat pe Ionică Ram-de-Tei, sau pe Fata Moșneagului. Mi-ar fi interesant cum ar apărea ei în variantă a secolului 21.

Mai multe informații despre toată campania asta și pentru imagini cu super eroi o găsiți pe Pagina de Facebook: Super Eroi.

Și iată-i pe super eroii români, mie mi-au adus multe amintiri plăcute, de bunici, Florin Piersic și povești la gura sobei.

4 comentarii leave one →
  1. Nicky Nuca permalink
    Iunie 18, 2012 15:15

    ” campania începută de Pepsi” :)), serios :)), ii urmaresc si eu pe oamenii astia, dar gresesti este o campanie romaneasca, sustinuta de un ong, nu pepsi. Fac treaba buna, abea astept sa vad ce planuri au cu personajele astea.

    • Iunie 18, 2012 16:18

      băieții au participat în concursul pepsi refresh cu acest proiect

  2. Iunie 19, 2012 01:13

    șiiii breeeeeedddd…

Butterfly sharing is caring

