Skip to content

Câștigătorii concursurilor: ”Acasă la Fluturaș”.

Iunie 6, 2012

Primăvara asta am organizat pe blogul meu și pe pagina de Facebook 2 concursuri: 1 destinat zilei mele de naștere, al doilea dorinței mele de a merge pentru a 3 oară la ISWinT. Să nu ziceți că doar vă pun să mă citiți da și vă mai dau premii.

Concursul: Ziua mea de naștere.

Surprinzător a câștigat o fată din Ucraina: Ilona Generalova. Să fi fost cineva din Moldova, eu planificam să dăruiesc o bombilă, o calabaza, vreo 200 grame de mate și să bem mate împreună. Dar pentru că pentru a da darul va trebuie să mă duc în Odessa cred că îi voi duce Ilonei ceva moldovenesc, puteți să-mi dați idei dacă vreți.

Eu sper că ați aflat ceva nou despre mine din acele 27 întrebări. Mulțumesc lui Traian că aproape-aproape. Mulțumesc lui Andrei și lu Nastia care inițial au decis să participe apoi nu au mai vrut. Mulțumesc celor 26 oameni care măcar au răspuns la o întrebare corect. Și mulțumesc tuturor care au încercat să răspundă. Iac-așa.

Concursul 27,27 euro pentru un like.

Mulțumesc tuturor care au pus like la poza mea din concurs, și dacă se va mai primi eu voi mai organiza acest fel de concursuri. Și anul acesta la ISWINT va fi special căci va fi cu frate-miu, așa că mulțumesc.

Conform Bancamea, la cursul care am făcut extragerea 27,27 euro = 408 lei. Nu vă spun cine a câștigat, vedeți singurei în video de mai jos. Felicitări.

Eu tare mă mândresc cu voi și mulțumesc că mă susțineți. Îmbrățișări.

3 comentarii leave one →
  1. Iunie 6, 2012 21:07

    Uău-î..,am gîngîit și io ceva pe-acolo – nu cumva și mie mi-ai mulțumit-u?
    Așa de tare-mi doream să cîștig o pereche de șireturi noi de ziua mea (2 ianuarie),dar s-o oblomit norocul…:)
    Numai bine,Alex!

  2. Iunie 7, 2012 09:34

    Ahaha, mi-o plăcut extragerea

    |-D

Butterfly sharing is caring

