Skip to content

Micile detalii ce ne fac fericiți

Iunie 3, 2012

Întâmplător azi am dat peste un blog pe Facebook. Undeva pe peretele Oliandrei, dar din momentul ce l-am văzut m-am uitat la toate 696 imagini de pe el. Pentru că acolo am găsit senzații care mi-au pus zâmbetul pe buze de foarte multe ori.

Lucruri ce se întâmplă zilnic și ne fac fericiți. Îmi place idea pentru că e simplă și pozitivă de aceea vă las să o împărtășiți și voi.

Acu abia asta aștept:

Eu am selectat 27 imagini dacă vreți să le vedeți pe toate intrați pe Just Little Things

4 comentarii leave one →
  1. Iunie 3, 2012 21:42

    i wonder de unde tu azi l-ai văzut :p

  2. Iunie 3, 2012 22:11

    asha de tare ti-a placut aia cu scosu ciorapilor, ca ai pus-o de 2 ori🙂

Butterfly sharing is caring

