Skip to content

Fluturaș Starship Trooper

Iunie 2, 2012

Acu la Moldexpo Moldcell are o expoziție de gadgeturi foarte făinuță. Ieri fusei invitat să mă joc un pic și mi-a plăcut. Întreaga expoziție e deschisă acolo de pe 1 pân pe 3 iunie. Mi s-a spus că costul pentru un joc e 15 lei pentru maturi și 10 pentru copii. Iar acesta durează până când pierzi (un fel de campișile care mă duceam eu când eram mic la Buiucani și jucam Teken).

Expoziția e împărțită în mai multe părți. Desigur sunt părți care să te facă să încerci produse și să le cumperi, iar altele unde să te distrezi.

Kids Zone – acolo lași copii să se joace

Retro Zone – joci dendy și sega, iar dacă vrei poți veni cu casetele tale de acasă. Ieri am întrebat și Contra nu aveau (jocul copilăriei mele la Dendy)

Arena Zone – acolo e o scenă mare și diferite echipe vor concura în diferite competiții.

Game Zone – acolo sunt consolele pe Wii, Kinect și alte chestii de ultimă oră. Eu am jucat tenis de masă. Radu Lisița m-a rupt de fiece dată.

Apoi poți să te joci cu un roboțel care parcă a venit de pe lună. Noi urmăream oamenii prin sală cu ei. Apoi pe acolo veți vedea oameni îmbrăcați în Super Mario, Darth Vader și Starship Trooper. Luchianiuc vroia să înalțe un elicopter.

Eu cred că mă duc și mâine, adică duminică, că azi sunt ocupat cu Startup Weekend, puteți urmări pe Twitter ce se întâmplă acolo pe #swmd

Photo Credit: Geo Lupașcu

No comments yet

Butterfly sharing is caring

