Skip to content

O viață nouă pe Facebook

Iunie 1, 2012

Sunt destul de calm, cred că prea calm pentru atunci când credeam că așa ceva s-ar putea întâmpla. Au trecut deja vreo 5 ani de când sunt pe Facebook, timp în care oamenii au reușit destul de des să mă raporteze și mai știu eu ce să facă.

Oricum, deja poate voi încerca să fiu mai organizat și mă găsiți pe noul meu profil: Alexandru Granat

Poate e mai bine, poate nu e așa de bine, dar încep o nouă viață pe Facebook. Deci azi de ziua copiilor sunt iarăși copil.

 Update 15.45

Gata am revenit pe profilul meu obișnuit. Doar că mi-am schimbat numele. Profilul de mai sus, e working profile, și cam așa, eu mă bucur că am revenit.

2 comentarii leave one →
  1. Iunie 1, 2012 15:08

    da nii ni plashi ca nu ai nume de un metru in profilul nou 🙂

Butterfly sharing is caring

