Skip to content

De ce Fluturaș s-a tuns?

Mai 31, 2012

Ieri Berea Chișinău a lansat sărbătoarea berii, astfel în fiece an pe data de 30 mai aceasta va fi sărbătoarea. Apoi a lansat oficial berea Chișinău nefiltrată și ne-a arătat cu trebuie să o agităm corect și cum să o turnăm.

Au amintit de mai multe ori că Nefiltrata e o bere sănătoasă și are multe vitamime, dar totuși ce efecte a avut:

După vreo 4 beri, bloggerii: Victor Chironda, Radu Chivriga au format Jazz Band-ul ”Jios Aliansu” și am început să-i măturăm pe toți de pe scenă.

Luchianiuc a avut grijă să înregistreze totul, se pare că pentru asta chiar am câștigat și bere.

Și Radu tot nu știu de unde a luat un video:

Apoi și Nicu a scos un video de undeva.

Apoi subit am decis că trebuie să mă tund și am ajuns acasă și m-am tuns, uite așa, doar pentru ca după cântecele cântate la Eli-Pili și după înregistrări să nu mă cunoască nimeni.

Apoi le spuneam băieților ieri despre un Blog de bere, iată-l: Degustare de bere

Și cine mai ține minte când sticla de bere Chișinău arăta așa:

 PS: Berea Nefiltrată parcă e gustoasă.

4 comentarii leave one →
  1. Iunie 1, 2012 03:16

    I see the camera was drunk too.

    P.S. Your new haircut stinks, stick to the old one, it defines you.

  2. Melly permalink
    Iunie 1, 2012 11:03

    Era timpul pentru o schimbare :)…noua freză îți pune din nou în evidență ochii🙂..Eu vreau să cred că teai făcut remarcat și de neuitat prin ceea ce ești ca om și nu prin cum te văd din punct de vedere fizic ceilalți🙂
    Kisses my B🙂

    • Melly permalink
      Iunie 1, 2012 11:04

      P.S: să nu uit ..LA MULȚI ANI COPILE🙂

    • Iunie 1, 2012 11:59

      :* hugs

Butterfly sharing is caring

