Skip to content

Mă numesc Fluturaș

Mai 27, 2012

Până Acasă la Fluturaș să fie Acasă la Fluturaș eu am avut multe name-uri și nickname-uri, unele care mi aduceau plus de valoare, altele care nu. Dar am înțeles un lucru – într-un grup de oameni care nu te știu, e mai bine să-i lași pe ei să te numească cum le este mai comod, decât tu să încerci să le impui ceva care poate fi ciudat. Așa ei singuri își vor aminti de tine, și vor zice și la alții.

Așa că nickname-urile sunt deobicei branduri și subranduri ale persoanei tale.

Despre nickname-uri

Când eram mai mic credeam că pot ghici viitorul, așa că ziceam că sunt Nostradamus. Ba chiar îmi scriam nick-ul așa: Nostr@D@mus.

Când am venit în clasa 7 la Deleanu, oamenii au încercat să mă numească Disel, că aveam tricou cu Disel, dar nickname-ul nu a prins deoarece eu mi-am schimbat tricoul. Afară, în ogradă, jucam fotbal cu băieții și eu stam mai mult în poartă, așa că afară eu sunt știut ca Buffon, asta pentru că avusem câteva intervenții frumoase, dar eu ca portar nu-s bun.

Când merg pe drum, prin cartier, mai sunt numit Buffon.

În clasa 9 am început să joc Frozen Throne și acolo nickname-ul meu era pik@chu. Dar nu am jucat mult, pe urmă am început MU Moldova, acolo eram: Hittler, Stallin și Semiramida.

În liceu semnat majoritatea poeziilor cu ~Dark~pinKiss~. Despre ~27~ mai mult m-am axat când eram clasa 12.

În Norvegia, Effa mă numea Maldova. În SUA, Mark mă numea Lebba.

Fluturaș

Acum mulți mă întreabă: De ce anume Fluturaș?

Din câte țin minte prima persoană care m-a numit Fluturaș a fost Ileancik Oduvancik, la Școala de vară din 2009. Eu pe atunci n-o știam bine, ea era de la CUC, de la Nuri, iar cu Nuri eu călcat pe bec o dată și nimeni de acolo nu mă iubeau.

Când trăiam la țară, mămica nu prea era cu mine, și o dată ea m-a ajutat să-mi fac tema pe acasă, trebuia să desenăm un fluturaș identic cu alt fluturaș. Atunci mămica m-a învățat cum pot să iau formele la ceva cu hârtia igienică, atunci am înțeles că aripile fluturelui nu sunt ușor de desenat dar sunt identice.

Tot pe atunci eu aveam grijă de rățuște și boboci, și mie îmi plăcea să prind fluturi și să hrănesc buboșeii cu dânșii, să vedeți cum sar toți să-l mănânce pe unul.

Dacă îmi aduc aminte încă dinaintea erei noastre. Prima dată m-am ciocnit cu cuvântul: Butterfly în clasa a 4, fusesem în excursie la Piatra Neamț, iar pe drum făceam integrame, și acolo era cuvântul. Pe urmă acesta a devenit unul din cuvintele mele preferate în engleză.

Între timp aflasem de Efectul Fluturelui, despre faza că înseamnă Carpe Diem și m-am uitat la Pokemon, acolo era Butterfree, și un moment tare heart-touching, atunci când Ash îi dă drumul să zboare acolo unde îi vrea inima deși Ash îl iubea cu toată inima pe Butterfree.

Spre sfârșitul clasei a 9, am început să joc Counter Strike, și eu acolo eram Butterfly. Pe urmă pe faces din glumă am scris Pink Butterfly. Pe urmă mi-am făcut blog. El multișor timp s-a numit Just another wordpress blog. Și nu era roz, da era tema de la Banana Split. Pe urmă m-am eu încercam să fiu non-conformist și o dădeam cu rozul și pe blog a fost o temă foarte urâtă, scriam albastru pe roz. Dar de atunci blogul a început a fi Acasă la Fluturaș, pentru că Fluture suna prea formal, dar Butterfly era în engleză și Silvia Grossu încerca să ne scape de anglicisme. Pe urmă Olga Răilean m-a ajutat să-mi fac blogu așa cum arată el acum.

Dar asta nu înainte de vara 2007, când m-am sărutat prima dată, iar fetița aceea mi-a arătat ce e ăsta Butterfly Kiss.

Dar din toată povestea de mai sus cu nickname-urile și fluturașii, am înțeles un lucru: oamenii te vor numi într-un fel pentru ceea ce faci, dacă nu o vei mai face, toți vor uita, sau își vor aminti doar cândva la bere.

Acum oamenii oricum fac glume, pe când eram în SUA, grupul de la studiu biblic spunea că ar trebui să-mi schimb denumirea în Acasă la Bondari, iar după Poiana Bloggerilor, mi s-a spus că ar trebui să-mi schimb în Acasă la Molie. Ceea ce mă bucură e că oamenii nu-mi dau alte concepte dar încearcă să le schimbe pe cele impuse de mine, și așa îmi face chestiuța de Fluturaș și mai specială.

Apoi e interesant să mă uit cum mă va privi cineva când îi voi spune că am blog roz și încă se numește Acasă la Fluturaș. Cel mai drăguț e atunci când mi se spune că aici au găsit vreun lucru interesant oricât de micuț nu ar fi, și că așa mai intră și reintră Acasă la Fluturaș.

Eu nu știu cum oamenii mă vor numi peste 5 ani, dar acum Fluturaș, asta înseamnă cam cele mai bune amintiri ale mele legate de anii ce au trecut și momente speciale, de aceea mie îmi place să mă numiți fluturaș, să-mi trimiteți fluturi și să mă faceți să simt fluturi.

Vă doresc să vă fluturiți.

Iar în video vedeți o altă amintire tare specială pentru mine și pentru Acasă la Fluturaș.

11 comentarii leave one →
  1. Mai 27, 2012 11:01

    mulți ani frumoși și fluturoși, Fluturaș:x

  2. Mai 27, 2012 11:26

    La mulţi ani, Alex! >:D<

  3. nabiyafly permalink
    Mai 27, 2012 12:38

    La multi ani Fluturas!!!!

  4. Mai 27, 2012 12:44

    La Multi ani!

  5. Mai 27, 2012 22:23

    Miaw miaw))) La mulţi ani!)

  6. Mai 28, 2012 14:48

    Tare drăguţ! încă o dată la muuulţi ani! 🙂

Butterfly sharing is caring

