Skip to content

Scrisoare iubitei plecate nr. 27

Mai 21, 2012

Honiuță,

E foarte greu să încep să-ți scriu o scrisoare deoarece odată începută, inima mea va vrea un răspuns. Aș putea să-ți transmit tot amalgamul de trăiri care le simt acolo, aș putea să întind cuvintele și să-ți pun nenumărate săruturi și să-ți spun cât îmi este de dor de tine. Aș putea pentru că îmi este dor.

Uneori mă gândesc cum adormi sau dacă te-ai trezit atunci când m-am trezit și eu. Alteori mă trezesc cu sărutul tău pe buze, el este acolo dar tu nu ești.

Încerc să nu mă gândesc la timpul cât ai fost plecată, nici la cât a mai rămas până să te reîntorci. Aș vrea ca eu să mă trezesc iar tu să mă săruți și eu să te sărut. Fără multe întrebări și multe cuvinte inutile. O dată ce mi-ai atins inima, amprenta ta rămâne acolo.

Da, am sărutat și alte fete atâta timp cât tu nu ești. Dar de fiece dată îmi doresc tot mai mult ca tu să fii persoana a cărei buze le ating. Sunt perioade de timp în care încerc să fiu doar al tău, gândindu-mă la tine dar aceste perioade sunt perioadele în care simt că te depărtezi și că eu înnebunesc. Îmi omor timpul meu pentru ca și tu să ți-l omori pe al tău. Apoi te caut în alte buze, atunci așteptarea e mai moale iar eu mă simt mai vinovat. Uneori cred că anume vinovăția mă face să mă reîndrăgostesc de tine din ce în ce mai mult atunci când te văd.

Ultimul lucru pe care l-aș vrea e să-ți reproșez ceva, dar în același timp știu că dacă tu mi-ai reproșa ceva, aș pleca capul și aș spune vinovat. Habar nu am dacă te iubesc și dacă vreau să fiu cu tine mereu. Asta îmi pare un plan în care piesele devin neimportante atâta timp cât își îndeplinesc rolurile.

Sunt momente în care aș merge până la capătul pământului pentru tine, aș plânge pentru tine, și mi-aș dona un rinichi pentru tine, alteori puțin îmi pasă dacă mi-ai răspuns la email. În același timp sunt sigur că și tu așa simți sau doar eu încerc acum să mă justific folosind reflecția.

Uneori ajung la concluzia că noi ce trăim și simțim nu e deloc unic, mii, milioane chiar și miliarde de oameni o simt zilnic, au simțit-o și o vor simți zilnic. Dar oamenii pe care îi întâlnim de-a lungul vieții ne fac unici. Și de aceea eu te vreau alături pentru că știu că împreună vom fi mai unici.

Sunt zile în care știu și cred și sunt sigur că ceea ce facem noi e irațional și stupid și trebuie să-i punem punct. Nu mai putem fi fericiți doar câteva ore pe an, iar în restul timpului să visăm la fericire. Eu vreau să fiu fericit și tu să fii fericită. Sunt zile când aș vrea să te uit.

Dar azi îmi este dor și azi vreau să adorm cu tine și să mă trezesc înaintea ta, să te privesc și să-ți fac un ceai.

Azi fericirea e simplă.

***

Al tău mereu moment nepotrivit.

Sărut pe sânul drept.

De ceva timp tot urmăresc ca Scrisori iubitului plecat să ajungă la scrisoarea nr. 26. uite așa, azi sau mâine va apărea și acolo scrisoarea 27. Eu recomand să le citiți, pentru că oricând poate fi ziua când simțim la fel.

7 comentarii leave one →
  1. Nouras permalink
    Mai 22, 2012 00:27

    Hurtful.

  2. Mai 22, 2012 00:28

    Suuuper! emană multă căldură şi energie pozitivă scrisoarea ta! taman bună înainte de culcare! 😉

  3. Mai 22, 2012 03:42

    wow

    • Mai 22, 2012 23:30

      hug strâns și dor de tine :*

  4. Mai 22, 2012 10:27

    foarte frumos…

Butterfly sharing is caring

