Skip to content

Olia Secrii

Mai 10, 2012

Voi vă gândiți vreodată că acum, în clipa asta când citiți ceea ce scriu eu, în jurul vostru este cineva pe care nu observați, nu țineți minte, dar trăiți aceleași experiențe, în aceleași locuri cu aceeași oameni.

Apoi peste vreo 5 ani, veți da ochi în ochi, și veți vorbi foarte mult, până la momentul să realizați că o bucată din existența voastră ați trăit-o la fel, doar că voi nu știați, și acum din răsputeri veți încerca să recreați amintiri, sau pur simplu să vă amintiți un contact personal între voi.

Cam așa pentru mine a fost când Olia mi-a spus că a fost la aceeași grădiniță ca și mine. Am avut aceeași educatoare, ne-am jucat în aceleași locuri, și ne amintim de aceleași persoane, doar că nu ne ținem minte reciproc.

Oliandra.

Olia e prima persoană care mi-o amintesc de la facultate de când m-am întors din SUA. Eu atunci eram foarte pierdut pe coridorul de la USM, Jurnalism. Când eram anul 1, știam toți oamenii de anul 2 și de anul 3. Dar pentru că am sărit peste anul 2 și fiind anul 3. Nu îi știam nici pe cei care erau anul 2 și nici pe bobocei, iar studenții anului 3 nu prea dau pe la facultate. Așa că mă bucuram să dau nas în nas cu Olia pe coridor.

Ce vorbeam, habar nu am. Știam că e din AIESEC, și cam așa oleacă câte oleacă am început să cunosc oameni din organizația asta. Pe atunci ei spămuiau facebook-ul foarte mult.

Apoi am început să o văd pe Olia peste tot la evenimentele care mă duceam, și pe Facebook, și pe twitter, acum nu știu de ce am impresia că din toți followerii mei, eu una din puținele care îmi citește toate twiturile, și asta mă face să mă simt că totuși nu-s degeaba acolo. Și uneori Olia răspunde la twitturi de vine să te topești.

Țin minte că o dată am scris: ”I dont feel sexxy today” sau ceva de genu. Și ea mi-a răspuns că eu chiar și când nu mă simt sexxy sunt sexxy. Și asta e adorabil.

Încă un pic și avea să lucrez cu Olia, dar nu știu de ce am impresia că planetele se vor așeza așa încât cum nu ai da voi lucra cu ea. Și Olia e foarte molodeață.

Mititică și frumușică

Mie place foarte multe de Olia, pentru că ea a avut experinețe similare cu ale mele și uneori simt că vede prin mine și simte ceea ce eu nu vreau să spun. Nostalgia unui program de schimb parcă își lasă amprenta asupra noastră. Și o dată intrați în această horă devenim dependenți. Dependenți de oameni, amintiri, locuri, doruri.

Iar atunci când spun că ceva îmi lipsește, atunci înțeleg că nu sunt eu unicul. De aceea îmi place să intru la Olia pe blog: Oliandra, ea scrie frumos și din inimă, așa că intrați, nu vă rușinați.

Olia e și coordonator de proiect la LeaderShe, și învață alte fetițe cum să fie bravo și descurcărețe ca ea. Și eu acum știu că Olia este fericită și asta mă face ca o părticică din fericirea ei să o simt și eu, și asta e de nedescris.

Și deși ea se supără când o iau peste picior jucând Apples to Apples, Olia e în familia mea 27. Și vrea ea, sau nu vrea are o influență asupra mea.

Ieri, 9 mai, a fost ziua ei, așa că cei care nu au felicitat-o, mai repejor pupați-o și îmbrățișați-o.

Îmbrățișări calde și proaspete ca Acasă la Fluturaș.

PS: Și desigur cum ziceam eu de fenomenul cu poze – nu avem o poză cu noi doi.

4 comentarii leave one →
  1. Mai 10, 2012 11:08

    Așa-i m-ai topit ;;) mulțumesc foarte foarte mult.

    p.s. întodeauna am vrut să fiu parte din familia 27 ;;)

    pps. tu continui s mă chinui 😀

    • Mai 10, 2012 11:17

      da cum te chinui?

    • Mai 10, 2012 11:50

      iiiiiiiiii, joke chinuială 😀 dunno 😀
      Te văd mai rar, nuș cum. dar tu știi că eu enjoy your company.

    • Mai 10, 2012 13:38

      da oleacă mai rar, dar sweet de fiece dată 😛

Butterfly sharing is caring

