Skip to content

27,27 euro pentru un like

Mai 8, 2012

Mulțumesc mult – mult – mult tuturor celor care au fost alături de mine și m-au susținut în concursul pentru ISWinT 2011, iar anul acesta am nevoie iar de susținerea voastră.

Anul trecut Iurie Vlas, fericit a obținut 27 euro pentru un like pus la o poză. Anul acesta voi da 27,27 euro pentru un like.

Eu anul acesta am mai scris despre concursurile cu like-uri și că ele potențial nu aduc nimic persoanelor care însuși pun like. Eu iar vă propun un caz de Win-Win. Eu câștig și mă duc gratis la ISWinT 2012 (taxa e de 90 euro, deci mie îmi revine o reducere de 62,73 euro).

Iar unul din voi câștigă 27,27 euro plus intră într-o comunitate a festivalurilor de studenți. Cu această ocazie o felicit pe Tatiana Scîntian că a fost acceptată la ISWiB-ul de anul acesta.

Dacă eu câștig, fac o loterie unde pun numele voastre, mama extrage, eu film și cineva ia banii. Fix cum am făcut anul trecut.

Pașii ce trebuie să-i faceți:

1. Deveniți prieten cu Iswint Timisoara

2. Intrați în albumul pentru concurs și puneți like la poza mea. Ea are numele meu acolo și fața mea acolo, și o vedeți și în acest articol, are mesajul First you KISSinT after You MISSWinT!

3. Scriți comentariu cu textul: :* , hug, sau 27 la poză. Pentru a vă putea introduce în baza de date pentru concurs, și de asemenea vă voi pune pe listă aici pe blog, dacă omit pe cineva îmi spuneți și rectific.

4. Pe 15-30 mai când se va anunța câștigătorul la concursul Iswint, vă ajunț și eu cine ia 27,27 euro.

Avantaje!

1. N-o să vă spămuiesc zilnic cu mesaje de genul Votați-mă prin Inboxuri, Chaturi și Mess-uri!

2. Când ultima dată ați câștigat 27,27 euro doar ca să puneți un like?

3. Aflați despre ISWinT mai multe, și puteți să aplicați și voi la festival dacă vă interesează.

4. Având-ul pe Iswint Timișoara în prieteni, asta vă oferă posibilitatea să aflați și despre alte festivaluri de studenți, din Serbia, Norvegia, Ungaria, Slovenia, Germania, etc.

5. Când veți avea nevoie de ajutor pentru alte chestii de a voastre de genul acesta, eu nu vă voi putea refuza!

6. Poate cazul meu va crea un precedent și deja toți vă vor da ceva dacă îi like-uiți sau mai puțini vor face spam pentru că vor ști că dacă ceea ce au ei nu e Wow! sau nu aveți voi ceva din asta, înseamnă că nu e prea mult sens să participe la concurs.

7. You will make me very happy și un cadou bun de ziua mea!

Updates & Loterie

8 mai 2012, 10:25: Am 10 voturi la poza mea

9 mai 2012, 14:37: Am 45 voturi, până când îs lider

10 mai 2012, 10:10: Am 68 voturi, lider până când.

11. mai 2012, 12:49: Am 75 voturi.

11 mai 2012, 14:50: Am 81 voturi.

Participanți loterie (Mulțumesc mult)

1. Evelina Crețu

2. Tatiana Castrașan

3. Veruța Iurcu

4. Veronica Iurcu

5. Rodica Jovmir

6. Dima Zagorneanu

7. Vlad Caluș

8. Nastia Pociumban

9. Maria Popescu

10. Irina Kaiser

11. Alexandrina Apostol

12. Vitalie Neculseanu

13. Tatiana Savva

14. Little Ălien (Ion)

15. Mihaela Roșcov

16. Alina Țapu

17. Tatiana Scîntian

18. Alina Castrașan

19. Artur Zagarschih

20. Iulian Țiganenco

21. Dumitru Axentii

22. Adriana Baranov

23. Lilia Nenescu

24. Traian Tecuci

25. Tatiana Mamaliga

26. Elena Margina

27. Domnica Nikki

28. Virineia Lupan

29. Cristina Gamarț

30. Mihaela Paladi

31. Anatolii Cretu

32. Tudor Tarlev

33. Livia Purici

34. Danna Negrescu

35. Cristina Morari

36. Dan Tailor

37. Stephanie Ferrer

38. Danyela Costin

39. Victoria Vlad

40. Diana Ungureanu

41. Vicky Ulinici

42. Dana Palade

43. Vanyusha Pascanean

44. Guțan Olga

45. Eugeniu Topolschi

46. Anatolie Tarnovschi

47. Svetlana Catana

48. Rodica Gavriliță

49. Olesea Cember

50. Tatiana Morari

10 comentarii leave one →
  1. Mai 8, 2012 11:06

    Ia spune, mlya, ce ai cu cifra asta? Văd că ți-ai făcut un brand din 27…

  2. Mai 8, 2012 12:26

    Ok, idea e ca Iswint timisoara nu e pagina, ci profile. Nu ai unde da like, ci ii ceri prietenie…

    • Mai 8, 2012 12:28

      Așa 1. Deoarece eu sunt tăgguit în poza aceea, se poate da Like la poză

      2. Dacă asta nu lucrează, dai cerere de prietenie apoi pui like.

  3. Mai 12, 2012 18:24

    Poate urmatoarea sesiune vei avea mai multi participanti:)) poate 270.

  4. Iunie 3, 2012 13:06

    ap ce se aude cu concursul?

  5. Iunie 5, 2012 22:44

    au aparut deam?
    daca da, unde?

    • Iunie 5, 2012 22:51

      iaca acu fac extragerea – dimineață articol

Butterfly sharing is caring

