Skip to content

[Concurs] Vă dăruiesc ceva de ziua mea

Mai 1, 2012

Luni, pe 30 aprilie, erau fix 27 zile până la ziua mea. Și eu decis să aduc un zâmbet pe față cuiva de ziua mea. Asta va fi unul din cele mai frumoase cadouri pentru mine.

Apoi m-am gândit că dacă această persoană va fi una care mă cunoaște foarte bine atunci plăcerea va fi de 27 ori mai mare.

Cadoul care îl voi da va fi surpriză. Dar va fi ceva care la sigur vă va place. Veți vedea.

Concursul

Deci care e concursul, ce trebuie de făcut și cum de făcut va fi simplu.

În fiece zi voi posta câte o întrebare specifică despre mine. Și voi puteți răspunde timp de o zi, până nu scriu următoarea întrebare.

Întrebările vor apărea pe pagina Acasă la Fluturaș, profilul meu de Facebook, pe twitterul meu și desigur aici pe blog.

Voi puteți răspunde mai mulți același răspuns, și dacă e corect, atunci fiecare primește câte un punct. Am vorbit cu mama, și ea nu vă va ajuta.

Aveți voie să răspundeți 3 răspunsuri la fiecare, dacă în primele 3 răspunsuri va figura răspunsul corect vă voi da un punct. Dacă nu – nu.

Clasamentul va fi aici pe blog, de asemenea răspunsurile la întrebări pentru ca alții să mai știe câte ceva despre Fluturaș. În caz dacă mai apar neclarități, mă întrebați și eu mai alcătuiesc reguli.

Întrebările pentru concurs

30 aprilie. #1: Grădinița la care am mers eu. 

Răspuns: Auraș-Păcuraș. Din păcate nimeni nu a răspuns corect

1 mai. #2: Ce băutură e un must să o beau în avion?

Răspuns: Suc de roșii. Au răspuns corect: Nastia Pociumban, Tanya Babii și Traian Tecuci

2 mai. #3:  Înghețata mea preferată (adică aceea care o caut și dacă nu o găsesc decid să nu mănânc înghețată, oricum voi accepta după sens)

Răspuns: Înghețata suc. Mie nu-mi place laptele. Au răspuns corect: Little Alien (Ion) și Tommy Andreson

3 mai. #4: Cum o chema pe fata de care m-am îndrăgostit în grădiniță, dacă eu niciodată nu am sărutat o fată cu acest nume.

Răspuns: Olga/Olia/Olea. A răspuns corect Olia Secrii

4 mai. #5: Când mama mă întreabă ce de mâncare să-mi cumpere de la magazin, eu ce îi spun? Mai ales de sărbători.

Răspuns: Mazăre. Nimeni nu a răspuns corect.

5 mai. #6: Care este cocktailul meu preferat?

Răspuns: Blue Hawaii. A răspuns corect Doina Babcinschi.

6 mai. #7: Ce dăruiesc eu de obicei fetei pe care o plac?

Răspuns: Cercei. Nimeni nu a răspuns.

7 mai. #8: În ce sat am învățat eu până în clasa a 3?

Răspuns: Satul Rădoaia. Au răspuns: Eugeniu Rubliovschi, Cristina Crawford, Alexandrina Apostol, Victoria Vlad, Adriana Baranov,

8 mai. #9: Cum îl cheamă pe prietenul meu invizibil?

Răspuns: George. Au răspuns corect: Ilona Generalova, Cătălina Russu și Traian Tecuci

9 mai. #10: La ce obiect, în liceu, am luat singurul loc 1 într-un concurs municipal/republican?

Răspuns: Geografie. Concursul Sezont Ciubară 2008. Au răspuns corect: Nastia Pociumban, Andrew Tcaci, Ilona Generalova, Traian Tecuci, Danna Negrescu.

10 mai. #11: Pe ce dată eu mi-am rupt mâna? (ziua și luna)

Răspuns: 27 mai. Au răspuns corect: Traian Tecuci, Ilona Generalova, și Andrei Tcaci.

11 mai. #12: Cum se numește prima echipă în care eu am jucat CUC?

Răspuns: TamTamTam (merci Marinela de invitație). Nu a răspuns nimeni.

12 mai. #13: Cine era scriitorul meu preferat în clasele 6-7?

Răspuns: Jules Verne. Au răspuns: Andrei Tcaci, Ilona Generalova, Traian Tecuci

13 mai. #14: Pe ce stradă din Chișinău am trăit când eram mic (1-5 ani)?

Răspuns: Str. Armenească. Nimeni nu a răspuns.

14 mai. #15: Viza cărei țări a fost prima la mine-n pașaport?

Răspuns: United Kingdom. Au răspuns corect Doina Babcinschi și Ilona Generalova.

15 mai. #16: Care este orașul meu preferat din SUA?

Răspuns: Chicago. A răspuns corect Ilona Generalova

16 mai. #17: Când îmi cumpăr Halls, de care de obicei iau?

Răspuns: Halls de Blueberries. Au răspuns corect: Eugeniu Dabija și Ilona Gneralova.

17 mai. #18: Ce îi rog de obicei să-mi aducă oamenii care vin din SUA?

Răspuns: Jelly Beans. Au răspuns corect: Alex Godoroja, Nitza Neetza.

18 mai. #19: Care e cântecul meu preferat de la Beatles? (Precis nu-i Yesterday)

Răspuns: All my loving. A răspuns Ilona Generalova

19 mai. #20: O dată am spus că dacă o fată va ști formația dată, precis o invit la întâlnire, ce formație? (Indiciu într-un clip o fetiță a mâncat tot ce a găsit în cameră)

Răspuns: Groove Coverage. Au răspuns Marcel Lazăr și Olesea Ole.

20 mai. #21: Câți ani aveam când am avut primul sărut?

Răspuns: 18 ani. Au răspuns: Adrian Nemo, Dana Guzun, Ilona Generalova, Comendant Tinkuța, Traian Tecuci, Adriana Baranov

21 mai. #22: Numiți o țară care a fost la baza colecției mele de monede (ele sunt 3 în total).

Răspuns: Iordania, Tunisia și Turcia. Au răspuns: Traian Tecuci și Ilona Generalova.

22 mai. #23: Fiind pe ce rețea de socializare am fost la primul meu offline?

Răspuns: Netlog. Au răspuns: Traian Tecuci, Ina Moroșanu, Dina Ceri

23 mai. #24: Ce îmi place să îmi cumpăr și să mănânc când merg singur prin parc?

Răspuns: Snacks. A răspuns corect: Traian Tecuci

24 mai. #25: Desenul animat preferat din copilărie

Răspuns: Regele Leu. Nimeni.

25 mai. #26: Berea pe care o beau mereu la Bier Platz

Răspuns: Amstel. Nimeni.

26 mai. #27: Ce nume avea Jurnalul pe care îl scriam când eram a 11-12?

Răspuns: Andreea. Nimeni.

Clasament

1. Ilona Generalova – 10 puncte

2. Traian Tecuci – 9 puncte

3. Andrei Tcaci – 3 puncte

4. Nastia Pociumban – 2 puncte

4. Doina Babcinschi – 2 puncte

4. Adriana Baranov – 2 puncte

7. Tanya Babii – 1 punct

7. Little Alien (Ion) – 1 punct

7. Tommy Anderson – 1 punct

7. Olia Secrii – 1 punct

7. Cristina Crawford – 1 punct

7. Victoria Vlad – 1 punct

7. Alexandrina Apostol – 1 punct

7. Eugeniu Rubliovschi – 1 punct

7. Adrian Nemo – 1 punct

7. Danna Negrescu – 1 punct

7. Cătălina Russu – 1 punct

7. Eugeniu Dabija – 1 punct

7. Alex Godoroja – 1 punct

7. Nitza Neetza – 1 punct

7. Marcel Lazăr – 1 punct

7. Olesea Ole – 1 punct

7. Dana Guzun – 1 punct

7. Tincuța Comendant – 1 punct

7. Dina Ceri – 1 punct

7. Ina Moroșanu – 1 punct

Anul trecut iaca eu vroiam cadourile acestea: Tips for my Birthday.

10 comentarii leave one →
  1. Mai 2, 2012 00:10

    nu vei ramine dezamagit daca vei descoperi cu lumea nu te cunoaste chiar atit de bine precum te asteptai ?

    • Mai 2, 2012 00:14

      nu🙂 așa voi ști unde treb să lucrez:)

    • Mai 2, 2012 00:16

      sa-mi ierti scepticismul, dar daca intr-adevar asa crezi atunci nu pot sa fac nimic altceva decit sa ma bucur pentru tine ca ai atins „nirvana” in gestionarea dezamagirilor😀

    • Mai 2, 2012 00:17

      eu nu văd motivul pentru a fi dezamăgit. apoi eu nu voi scrie lucruri super cunoscute și evidente.

  2. Mai 2, 2012 12:03

    coca cola, vin sau berie😀

  3. Mai 2, 2012 23:27

    Îngheţată:
    Eskimo, Lapte de Pasăre, Cornet

  4. Mai 2, 2012 23:27

    eu am răspuns de grădiniță

    • Mai 2, 2012 23:40

      răspunsul tău a fost după ce am scris răspunsul corect. poți verifica :*

  5. Mai 2, 2012 23:31

    Îngheţată
    Cornet, Eskimo sau Joc

Butterfly sharing is caring

