Skip to content

Top 27 pokemoni olimpici ai Moldovei

Aprilie 20, 2012

Echipa olimpică a Moldovei nu are mascotă. Iac-așa. Și niște oameni buni și mărinimoși au decis să facă un concurs pe Facebook să-și caute mascota. Nenii ieștia vor da: Un iPad, un iPhone, un telefon mobil, un tricou și trei mii de lei.

Mascota trebuie să fie creație proprie și să aibă spiritul olimpici și caracteristici naționale. Eu nu știu de ce cred că mascota până în final va fi una aleasă de la vreun designer, dar e frumos că se implică oamenii să susțină echipa olimpică. Asta e bine. Pentru că dacă ar fi avut nevoie doar de mascotă, la organizatori le ieșea mai ieftin să plătească un designer creativ.

Dar nu-i pe asta. Eu m-am uitat prin toate și iată cei 27 pokemoni care mi-au plăcut. Îs în ordine aleatorie. Deja care vă plac și vouă îi puteți vota făcând click pe poză.

1. Roșca Ruslan – Pokemonul Petrom

 2.  Eugen Kaitaz – Gurguiel

3. Loredana Melnic – Văcuzza

4. Ecaterina Antifia – PațaNașu

5. Victor Cîrlan – Pokemonul Moldcell 

6. Anastasia Balan – Acvilbina Barry

7. Lungu Natalia – Boobu-Ruza

8. Vitalie Chirica – Tur-Key

9. Denis Corneev – Kal

10. Andrei Popov – Ghin-Da

11. Max Rubliov – Zimmy

12. Andrei Petricov – PinkVin

13. Drumea Vera – Arrish-El

14. Oleg Buret – Oizza-Miorizza

15. Ion Prunici – Încălecarea Moldovei

16. Ana Ropot – Mimo

17. Lesnic Dumitru – Paka-Paka

18. Maxim Cerevcov – Mino-Mino

19. Mihai Neghină – Tzapaș

20. Pascal Vasile – Waya Waya

21. Sergiu Gobjila – Googa

22. Octavian Curoșu – Bella Dona

23. Dîșcant Nadejda – Kook-stârc

24. Zaharia Dumitru – Torro-Orro

25. Traian Tecuci – The Big Bou

26. Anne Marie – Walltur

27. Vladimir Șevciuc – Pokemonul Eli Pili

 Dacă cineva din autori vrea alt nume la pokemon mă anunță care. În rest mie mi-o plăcut, baftă.

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 25, 2012 19:52

    Numarul 9 imi place, restul arata prea copilaros. (neserios)
    Imi place si Nr 1 de asemenea.

Butterfly sharing is caring

