Skip to content

Tania Morari

Aprilie 17, 2012

Sunt oameni de care mereu voi fi mândru. Oameni cu care mereu m-aș putea duce oriunde. Oameni cu care aș putea vorbi despre orice. Oameni cu care poți bea la Autobus și mânca cartofi la Planeta. Acești oameni sunt și familia mea Ugrad: Corina, Victoria, Alexandrina, Victor, Mihai și Tania + Alexandrina.

Pentru că pe noi ne leagă ceva unic. Uneori simt că această legătură e mult mai puternică decât legăturile cu colegii mei de clasă sau de liceu, sau de facultate. Oameni care sunt acolo necondiționat, deși pot fi în cele 4 colțuri ale lumii.

Azi vreau să vorbesc despre Tania.

Tania Morari

Ea a fost Ugrad-ul cu care am interacționat cel mai mult din prima dată. După testul TOEFL de pe 6 martie 2009, am mers de la casa de cultură USM până la USM . Atunci Tania mi- arătat că poate să intimideze. Mi-a părut mult mai informată ca mine, mult mai pregătită, mult mai bună ca mine. Asta pentru că știa atunci exact ce vrea. Eu eram aerian, eu nu știam exact ce vreau. Cred că nici acum nu știu.

A doua oară am văzut-o după ce am dus forma medicală la IREX, am întâlnit-o în subterana de la Creangă. Ea atunci aflase că trecuse, că de pe lista de rezerve a intrat în familia noastră. Și atunci ea a fost iar mult peste mine: se bucura mai mult, avea mai multă adrenalină, idealuri, planuri, sclipire din ochi. Eu când aflasem pe 23 aprilie că trecusem, parcă era ceva care trebuia să fie. Tania atunci mi-a demostrat că trebuie să trăim fiece clipă la intensitatea lor maximă. Și ea asta încă face, iar eu gândesc prea mult.

Pe când eram în state, eu cu Tania vrobeam mult, despre chestii care nu ne plăceau acolo, lucruri care le-am vreau, lucruri care au trecut, lucruri care vor veni. Eu cu Tania mă aseamăn în foarte multe privințe, nu cred că degeaba suntem ambii născuți pe 27.

Uneori simt că ne apasă același lucrui, vrem să ne ducem într-o anumită direcție, și avem nostalgii legate despre aceleași lucruri. Și ambii suntem la fel de încăpățânați, principialiști și care locul 2 nu îl consideră ca locul doi. Mereu tindem spre ceva care ne pare imposibil și după ce trecem, nici nu prea ne pasă ce am lăsat în urmă.

Eu nu am idee de câte ori Tania m-a trimis undeva departe, sau de câte ori eu am trumis-o undeva departe, dar asta acum când mă gândesc ne leagă și ne provoacă. Faza cu Mafia și Nebraskan Hoodie, va fi unul din cazurile epice. Dar în același timp, iertăm repede, suntem niște colerici tare dulci.

Tania – molodeață

Eu știu puține persoane care s-au implicat în comunitatea de absolvenți SUA la fel ca Tania, să fiu eu consul de mult i-aș da cartea verde sau viză de USA pe 10 ani. De când s-a întors din USA cred că a făcut de un X ori mai mult decât cei care i-au dat bursa s-ar fi așteptat.

Participă la orice program de granturi, și e o expertă în logistică. Acum datorită ei, noi alumni ugrad 2009 – 2010 ne întâlnim mai des. Și din tot ce observ, Tania dacă se implică în ceva se dedică la maxim. Am observat asta și în proiectele pe care le face. Și la Academia Ideilor și Consiliile Americane, și ADC și Moldova International Model United Nations.

Eu mereu am spus că dacă o întâlnești pe Tania nu ai cum să o uiți și nu are cum să nu-ți fie dragă de dânsa. Ea are talentul acesta să povestească cu patos. Și chiar dacă ar povesti cel mai banal lucru ai crede că nimic mai extraordinar nu s-a întâmplat. Și Taniei îi pasă de oameni. Pare rău că noi nu prea o facem să se simtă așa cum ea ar vrea.

Acum nu știu dacă mi-a putea închipui vreun an trecut fără să am amintiri crazy legate de Tania și gașca mea Ugrad. Iubesc toți omuleții aceia.

Și Tania, tu vrei nu vrei ești în familia mea 27. Îmbrățisări.

PS: Tania are și un blog, scrie rar, dar lucruri care îți ajung direct la inimă.

3 comentarii leave one →
  1. Aprilie 17, 2012 14:10

    Alex, azi m-ai cucerit. Deja imi pare rau ca te-am trimis de multe ori in toate locurile existente si neexistente. Insa cred ca asta este parte din personalitatea noastra si a relatiei apropiate pe care o avem. Eu ma simt onorata sa fac parte din familia UGRAD care ma ajutat foarte mult sa ma dezvolt ca persoana, iar impactul care l-ai avut asupra mea este unul mare si tu o stii asta🙂

    Eu sunt foarte bucuroasa ca fac parte din familia ta 27🙂

    :*

Butterfly sharing is caring

